خانهاخبار
موتورولا همچنان به تولید سری Moto E و Moto G ادامه می‌دهد

موتورولا همچنان به تولید سری Moto E و Moto G ادامه می‌دهد

در چند روز اخیر خبری به نقل از مسئولان شرکت لنوو منتشر شده بود که می‌گفت قرار است تولید سری Moto G و Moto E متوقف شود. حال تکذیبیه این خبر منتشر شده است.
۱۳۹۴/۱۰/۲۵

لنوو پس از خرید موتورولا تغییراتی در این شرکت اعمال کرد که یکی از آنها تغییر نام این برند از Motorola به Moto by Lenovo بود. آخرین خبری که از تغییرات این شرکت منتشر شد درباره توقف تولید سری Moto G و Moto E بود؛ دو سری پایین‌رده و میان‌رده موتورولا که در بازار محبوبیت نسبتا قابل قبولی دارند. این خبر از یکی از مدیران اجرایی لنوو رسیده بود، اما اکنون شرکت موتورولا این موضوع را تکذیب کرده است. موتورولا گفته سری Moto G و Moto E همچنان به حیات خود ادامه خواهند داد و برداشت اشتباه از سخنان مدیر لنوو باعث این سوء‌تفاهم شده است.

موتورولا اعلام کرده که گرچه خط تولید لنوو و موتورولا در حال ادغام است، برای بازنشسته کردن Moto G، موفق‌ترین گوشی هوشمندشان، و Moto E هیچ برنامه‌ای ندارند.

 

image

 

برنامه‌های لنوو برای موتورولا که در چند هفته اخیر اعلام شده بسیار سردرگم‌کننده بوده است. بعد از تغییر نام برند موتورولا، لنوو اعلام کرده بود موتورولا از این پس تنها بر تولید گوشی‌های رده‌بالا با صفحه نمایش بزرگ و حسگر اثر انگشت تمرکز می‌کند و گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده این شرکت به خط تولید Vibe لنوو منتقل می‌شوند. با این حال تکذیبیه شرکت موتورولا آینده این شرکت را نامشخص کرده است.

به نظر می‌رسد در آینده موتورولا و لنوو هر کدام بر بخشی از بازار گوشی‌های هوشمند جهان تمرکز کند و محصولاتشان در مناطق خاصی عرضه شود. احتمالا گوشی‌های تولیدی موتورولا بازار کشورهای غربی و گوشی‌های Vibe لنوو بازار کشورهای شرقی را هدف قرار دهند.

به نظر شما آینده موتورلا چه خواهد شد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)