خانهاخبار
سامسونگ در بارسلونا معرفی می‌کند: اس7، اس7 اج و اس7 اج پلاس

سامسونگ در بارسلونا معرفی می‌کند: اس7، اس7 اج و اس7 اج پلاس

اکانت معروف evleaks در توییتی فاش کرده پرچمداران بعدی سامسونگ، که در MWC 2016 معرفی خواهند شد، Galaxy S7 ،Galaxy S7 edge و +Galaxy S7 edge نام دارند.
۱۳۹۴/۱۰/۲۳

تا چند هفته دیگر نمایشگاه WMC 2016 آغاز می‌شود؛ نمایشگاهی که برای سامسونگ بیش از سایر شرکت‌ها اهمیت دارد، چون قرار است پرچم‌دار جدید خود را در این نمایشگاه معرفی کند.

 

image

 

همانند سال گذشته که شاهد گلکسی اس6 با دو نوع صفحه تخت و خمیده بودیم، به نظر می‌رسد این موضوع برای گلکسی اس7 نیز تکرار شود. آن‌طور که اکانت توییتر evleaks@ فاش کرده، Galaxy S7 ،Galaxy S7 edge و +Galaxy S7 edge نام گوشی‌های جدید سامسونگ است که در نمایشگاه WMC قرار است معرفی شوند. انتظار می‌رود گلکسی اس7 و گلکسی اس7 اج نمایشگر 5.1 اینچی و گلکسی اس7 اج پلاس نمایشگر 5.7 اینچی داشته باشد.
شایعاتی که تاکنون در این‌باره منتشر شده است به استفاده از پردازنده‌های اگزینوس 8890 و اسنپدراگون 820 در گلکسی اس7 اشاره دارد. همچنین سبک‌تر و محکم‌تر شدن جنس بدنه، ضدآب شدن بدنه، نمایشگر حساس به فشار و دوربین بهتر از دیگر ویژگی‌های احتمالی است که برای پرچم‌داران جدید سامسونگ برمی‌شمارند.

 

برای آشنایی بیشتر با محصولات سامسونگ به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید. پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

جی اس ام

۱۳۹۴/۱۰/۲۶
3 تا 6 اسفند

میثم

۱۳۹۴/۱۰/۲۵
4 اسفند

دانیال

۱۳۹۴/۱۰/۲۳
پرچمدار اندروید سلام!

محمد

۱۳۹۴/۱۰/۲۳
که با شما مسابقه ی copy & paste بزاره؟

قاضــــــــــــــــــــــی

۱۳۹۴/۱۰/۲۳
آخه من نمیدونم شرکت باباته که رقیب می طلبی...گوشی رو اونا میسازن سودشو اونا میبرن..اونوقت رقیبشو تو میطلبی ؟؟؟؟؟؟