خانهاخبار
برگزاری کنفرانس ال جی 2 اسفند در بارسلونا

برگزاری کنفرانس ال جی 2 اسفند در بارسلونا

شرکت LG دعوتنامه کنفرانس خود در نمایشگاه MWC 2016 را ارسال کرده است. این کنفرانس قرار است در تاریخ دوم اسفند ساعت 16:30 به وقت ایران برگزار شود.
۱۳۹۴/۱۰/۲۳

پس از پشت سر گذاشتن نمایشگاه CES 2016 حالا وقت آن است که با سرعت به سمت بارسلونا حرکت کنیم؛ جایی که هیجان‌انگیزترین رویداد صنعت موبایل جهان در آن اتفاق می‌افتد.
نمایشگاه MWC امسال کمی زودتر از سال‌های گذشته و در تاریخ 22 تا 25 فوریه (3 تا 6 اسفند) برگزار می‌شود. گویا شرکت ال‌جی نیز عجله زیادی برای شروع این کنفرانس دارد، چون به همین زودی دعوتنامه‌های کنفرانس خود را برای تاریخ 21 فوریه (2 اسفند) ارسال کرده است.

 

image

 

اگر سوال شما این است که «آیا ال‌جی در این مراسم از LG G5 رونمایی می‌کند؟» باید بگوییم واقعا از دعوتنامه این شرکت چنین چیزی برنمی‌آید. در این تصویر یک جعبه موزیک و کلمه Play دیده می‌شود که طبیعتا به موسیقی اشاره دارد. ممکن است ال‌جی در این مراسم بخواهد از سرویس پخش موزیک آنلاین خود رونمایی کند یا اینکه معرفی گوشی‌هایی مخصوص گوش دادن به موسیقی را در برنامه داشته باشد.
شرکت ال‌جی، برعکس سامسونگ، عادت ندارد پرچم‌داران خود را در نمایشگاه MWC معرفی کند و با آنچه در این دعوتنامه آمده است بعید به نظر می‌رسد که این روند در سال 2016 به هم بخورد.

نظر شما در این‌باره چیست؟ فکر می‌کنید ال‌جی برای نمایشگاه MWC 2016 چه برنامه‌ای دارد؟ پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

رضا

۱۳۹۴/۱۰/۲۴
بازی هم معنی میده
شروع شد!!!!!
شاید منظورش معرفی جی5 برای رقابت با سامسونگه
البته احتمالش کمه

دانیال

۱۳۹۴/۱۰/۲۳
امکانش هم هست Gflex 3 رو معرفی کنه

bahador

۱۳۹۴/۱۰/۲۳
فک کنم تلویزیون و سی دی پلیر و دی وی دی پلیر معرفی کنه :D شوخی بوداا .خودمم جی 3 دارم بخدا :)) پ ب دل نگیرید جنبه فان داشت :))

نیما

۱۳۹۴/۱۰/۲۳
فکر نکنم در اون تاریخ G5 رو معرفی کنه