خانهاخبار
بررسی کاربرد اتصال بیش از یک اپل واچ به آیفون

بررسی کاربرد اتصال بیش از یک اپل واچ به آیفون

کاربران آیفون با داشتن iOS 9.3 می‌توانند چند اپل واچ را به یک گوشی متصل کنند، اما این قابلیت چه سودی با خود به همراه دارد؟ در ادامه مطلب به این سوال پاسخ می‌دهیم.
۱۳۹۴/۱۰/۲۴

یکی از ویژگی‌های جدید در iOS 9.3 Beta قابلیت Pair کردن چند اپل واچ با یک آیفون است. به این ترتیب اگر چند ساعت اپل داشته باشید که از WatchOS 2.2 Beta استفاده می‌کنند، می‌توانید آنها را از طریق یک گوشی آیفون، که روی آن iOS 9.3 Beta نصب شده، کنترل کنید. اما این ویژگی به چه درد می‌خورد؟

 

image

 

اگر شما توسعه‌دهنده باشید، این قابلیت برایتان بسیار مفید خواهد بود، چون هنگام تست عملی اپ خود روی اپل واچ 38 و 42 میلی‌متری دیگر لازم نیست دو دستگاه آیفون داشته باشید. اما برای کاربر عادی چطور؟ برای کاربر عادی داشتن همزمان دو ساعت اپل غیرعادی است، مگر اینکه اپل به فکر چیز دیگری باشد!
به احتمال زیاد اپل این ویژگی را با نگاهی آینده‌نگرانه به سیستم عامل خود اضافه کرده است. طی چند وقت اخیر شایعاتی در مورد عرضه ابزار پوشیدنی جدیدی مثل ساعت هوشمند یا یک دستگاه پزشکی اختصاصی از سوی این شرکت به گوش می‌رسد. اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، می‌توان انتظار داشت این دستگاه جدید نیز از سیستم عامل WatchOS بهره ببرد؛ درنتیجه می‌توان دلیل انجام دادن چنین کاری را از سوی اپل توجیه کرد، چون ممکن است کاربران در آینده نه چند اپل واچ، بلکه چند ابزار پوشیدنی داشته باشند که بخواهند آنها را با یک گوشی Pair کنند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این ویژگی برایتان مفید خواهد بود؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حسین باختر اصل

۱۳۹۴/۱۰/۲۶
عال عالی عالی

Amir31

۱۳۹۴/۱۰/۲۴
اپلی ها فقط +++++++
بقیه نظر ندن اصلا :|
Only Apple