خانهاخبار
معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: Plus Messenger

معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: Plus Messenger

در بررسی اپ این هفته سراغ تلگرام می‌رویم. ببخشید؛ تلگرام نه! این اپلیکیشن با این که تلگرام است، تلگرام نیست! با ما همراه باشید تا با پیام‌رسان Plus Messenger آشنا شویم.
۱۳۹۴/۱۰/۲۱
image

 

تلگرام پیام‌رسان محبوبی است که تقریبا همه در ایران از آن استفاده می‌کنند. این سرویس پیام‌رسان به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد با استفاده از API اپلیکیشن‌هایی روی بستر سرویس‌ تلگرام ایجاد کنند. یکی از بهترین اپ‌هایی که با استفاده از API تلگرام در ایران ساخته شده پیام‌رسان Plus Messenger است که به تلگرام شما سروسامان می‌دهد و اجازه می‌دهد رنگ‌ولعاب جدیدی به تلگرام خود بزنید و طبق سلیقه خودتان ظاهرش را تغییر دهید.

 

image

 

ثبت نام

ثبت نام در پلاس مسنجر درواقع همان ثبت نام در تلگرام است. با وارد کردن شماره تلفن، تلگرام کد تایید هویتی برای شما ارسال می‌کند. پس خیالتان راحت‌ باشد؛ با ثبت‌ نام در تلگرام پلاس درواقع در تلگرام ثبت نام می‌کنید و بابت حفره‌های امنیتی و نقض حریم خصوصی مشکلی نخواهید داشت.

 

image
  
image

 

صفحه اصلی

صفحه اصلی پلاس مسنجر با صفحه اصلی تلگرام فرق دارد. در صفحه اصلی پلاس مسنجر گزینه‌های بیشتری پیش روی شما قرار می‌گیرد. این امکانات سبب می‌شود مدیریت بهتری روی حساب خود داشته باشید.

 

image
  

 

یکی از بهترین ویژگی‌های پلاس مسنجر اضافه کردن چراغ وضعیت مخاطبان است. در تلگرام اگر بخواهید از وضعیت آنلاین بودن فردی مطلع شوید، باید یا وارد صفحه وی شوید یا از لیست مخاطبان خود وی را پیدا کنید و ببینید آیا آنلاین است یا خیر. در پلاس مسنجر این امکان روی عکس پروفایل مخاطب اضافه شده است تا در سریع‌ترین زمان بتوانید از وضعیت مخاطبان خود مطلع شوید. 

 

image

 

البته این تنها ویژگی خوب پلاس مسنجر نیست! این پیام‌رسان به شما اجازه می‌دهد لیست مخاطبان، گروه‌ها، کانال‌ها و... را به‌تفکیک داشته باشید. اگر به آیکون‌های موجود در صفحه اصلی نگاه کنید، چند تب مختلف می‌بینید که هرکدام مربوط به یکی از قابلیت‌های تلگرام است. شما می‌توانید همه چیز را مانند آنچه در تلگرام نمایش داده می‌شود ببینید. اگر دوست نداشتید، می‌توانید فقط مخاطبان را ببینید یا فقط گروه‌هایی را که در آن عضوید و به همین ترتیب می‌توانید برای سایر ویژگی‌های تلگرام نیز تصمیم بگیرید.

 

image

 

صفحه تنظیمات

در صفحه تنظیمات تقریبا همان بخش‌هایی را مشاهده خواهید کرد که در تلگرام دارید. البته ویژگی‌های جدیدی اضافه شده است که به شما اجازه می‌دهد ظاهر برنامه را تغییر دهید. دو گزینه اصلی که به صفحه اضافه شده گزینه‌های دانلود تم و تغییر شکل (Theming) است که به شما اجازه می‌دهد پیام‌رسان خود را شخصی‌سازی کنید و مطابق با سلیقه‌تان ظاهر آن را تغییر دهید.

 

image
  
image

 

بخش تنظیمات

در بخش تنظیمات گزینه‌های بیشتری پیش روی شماست؛ به‌عنوان مثال، می‌توانید شماره تلفن خود را مخفی کنید یا از فونت گوشی خود به‌عنوان فونت تلگرام استفاده کنید.

 

image

 

البته اگر از تب‌های پلاس مسنجر خوشتان نیامد، می‌توانید آنها را به‌طور کلی حذف کنید یا آن دسته از تب‌ها را که نیاز ندارید غیرفعال سازید.
گزینه جالب دیگر فعال کردن قابلیت کلیک روی پروفایل مخاطبان است که دو امکان پیش روی شما قرار می‌دهد: می‌توانید عکس پروفایل آنها را ببینید یا مستقیما به پروفایلشان بروید.

 

image

 

گزینه دیگری که می‌توانید از آن استفاده کنید پشتیبانی از زبان فارسی در پلاس مسنجر است که باید گفت ترجمه عبارات نیز روان و خوب است.

 

image
  
image

دانلود 

می‌توانید پلاس مسنجر ار از کافه بازار دانلود کنید

پلاس مسنجر درواقع همان تلگرام است، با کلی امکانات جدید! درواقع این اپلیکیشن نسخه بهینه‌شده تلگرام است که قابلیت‌های بسیار کاربردی و خوبی در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر به تلگرام علاقه دارید و دنبال کمی تنوع می‌گردید، بهتر است پلاس مسنجر را امتحان کنید؛ قابلیت‌های جالب این پیام‌رسان شما را هیجان‌زده خواهد کرد!

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (29 نظر)

???

۱۴۰۲/۳/۹
سلام من یهویی از حساب کاربری اخراج شد پلاس باز هست ولی هرچی میفرستم ارسال نمیشه خطا میزنه
چیکار باید بکنم

مطی

۱۳۹۷/۹/۲
چرا بالای صفحه گوشی نشون نمیده پیام دارم از تنظیمات گوشی نیس نمیدونم چیکار کنم

امین

۱۳۹۷/۸/۳۰
من قبلا از این اپلیکیشن استفاده می‌کردم، اما بعد از فیلترینگ دوباره از تلگرام اصلی استفاده کردم، اما حالا که قابلیت پروکسی به پلاس اضافه شده، دوباره نصب کردم، ولی متاسفانه کانتکت من رو نصف به همون نامی که توی گوشی سیو کردم میاره و نصف دیگه رو به آیدی یا یوزره طرف میاره
نمیدونم چجوری میشه درستش کرد

علیرضا

۱۳۹۷/۱/۳
دوستان میشه کمکم کنید؟
من یه دوست قدیمیم رو از روی ایدیش که اسمش بوده پیداش کردم
حالا میرم تو صفحه ی چتش که صحبت کنم
تو همین برنامه پلاس
زیر عکسش نوشته زندگی نامه
نمیدونم چیه
خیلی برام مهم هست ممنون میشم جواب بدید

Mohammd

۱۳۹۶/۱۲/۱۵
عالیه ولی تقویم شمسی ندا ه