خانهاخبار
CES 2016: حرکت بلک بری به سمت اندروید با حفظ سیستم عامل قبلی

CES 2016: حرکت بلک بری به سمت اندروید با حفظ سیستم عامل قبلی

مدیرعامل بلک‌بری در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که سال آینده حرکت این شرکت به سمت اندروید سرعت بیشتری خواهد گرفت، با این حال سیستم عامل BB10 همچنان توسعه می‌یابد.
۱۳۹۴/۱۰/۱۹

به دنبال تبلیغات موفق و بازخورد مثبتی که برای Priv، اولین گوشی اندرویدی بلک‌بری، به دست آمد، مدیرعامل این شرکت (جان چن) در مصاحبه‌ای عنوان کرد گوشی‌های جدیدی که در سال 2016 از این شرکت عرضه می‌‌شوند از سیستم عامل گوگل استفاده خواهند کرد.

 

image

 

بلک‌بری در چند سال گذشته با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم کرده است و خیلی از کارشناسان اعتقاد دارند که رفتن به سمت اندروید باید زودتر از اینها صورت می‌گرفت. با اینکه پریو از نظر فروش به رکورد بالایی دست نیافته، باید در نظر گرفت که عرضه آن تنها به چند کشور محدود شده است و به نظر می‌رسد مدیران این شرکت کانادایی از نتیجه کار راضی‌اند.
با وجود اینها بلک‌بری فعلا تصمیمی برای از دور خارج کردن سیستم عامل اختصاصی خود ندارد. جان چن در حاشیه نمایشگاه CES 2016 گفته است: گوشی‌هایی مثل بلک‌بری پاسپورت و کلاسیک و دیگر دستگاه‌هایی که از BB10 بهره می‌برند همچنان آپدیت‌های امنیتی را دریافت می‌کنند. همچنین قرار است نسخه 10.3.4 تا پایان سال منتشر شود؛ نسخه‌ای که امنیت بیشتری به دستگاه‌های این شرکت خواهد بخشید.

پوشش خبری CES 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه  CES 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

جی اس ام

۱۳۹۴/۱۰/۲۱
هنوز مشخص نیست ولی به احتمالا برای پاسپورت و کلاسیک قطعی خواهد بود.

اصغری

۱۳۹۴/۱۰/۲۰
باسلام یه سؤال از آقای سیدی ،مشخص هست که سیستم عامل بلک بری نسخه10.3.4 برای کدام گوشیهای بلک بری منتشرمیشود