خانهاخبار
نظرسنجی: بهترین گوشی‌های هوشمند معرفی‌شده در CES 2016

نظرسنجی: بهترین گوشی‌های هوشمند معرفی‌شده در CES 2016

در نمایشگاه CES امسال شاهد معرفی گوشی‌های هوشمند متنوعی بودیم، هرچند خیلی از آنها را نمی‌توان دستگاه خاصی معرفی کرد. در این نظرسنجی شرکت کنید و به ما بگویید بهترین گوشی CES 2016 از نظر شما کدام است.
۱۳۹۴/۱۰/۲۰

معمولا نمایشگاه CES جایی برای معرفی گوشی‌های هوشمند هیجان‌انگیز نیست، اما با این حال نمی‌توان از جذابیت گوشی‌هایی که امسال در لاس وگاس معرفی شدند چشم پوشید. نمایشگاه امسال دروازه ورودی برای برندهایی همچون هوآوی به امریکا بود تا از این پس محصولات خود را به‌صورت مستقیم در بازار این کشور عرضه کنند. علاوه بر این شاهد اولین گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 820 به نام LeTV Max Pro بودیم. بسیاری از شرکت‌ها مثل آلکاتل و ایسر نیز مجموعه‌ای از گوشی‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت را به CES 2016 آورده بودند.
حال که نمایشگاه امسال به ایستگاه آخر خود رسیده، می‌خواهیم از شما بپرسیم کدام‌یک از گوشی‌‌های هوشمند معرفی‌شده در 5 روز گذشته بیش از بقیه توجه شما را به خود جلب کرده است.

 

پوشش خبری CES 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه CES 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

حامد

۱۳۹۴/۱۰/۲۱
همه مشخصات یک گوشی خوب رو یکجا میشه تو گوشیهای ال جی دید...خلاقیت -عدم تقلید از برندهای دیگر- هماهنگی سخت افزار و نرم افزار - زیبایی و در نهایت کیفیت...

دانیال

۱۳۹۴/۱۰/۲۰
عزیز note 5 هنوز 6ماه نیست معرفی شده
بذار جا بیوفته بعد بگو Note 6
باز اگه میگفتین S7 معقول تر بود

alireza

۱۳۹۴/۱۰/۲۰
فقط apple و دیگر هیچ...

مرتضی

۱۳۹۴/۱۰/۲۰
داداش بذار اول galaxy s7 بیاد. بعدش برو تو فکر note 6. هنوز نوت 5 به همراه ایفون سیکس اس اول جهان هستند. دیگه چه کاری به نوت 6 داری؟

کیارش

۱۳۹۴/۱۰/۲۰
کاش سامی هم گوشی جدیدشو معرفی میکرد توی این مراسم جاش خیلی خالی بود .... ما نتتظر نوت6 هستیم>>>>انشالله