خانهاخبار
CES 2016: ​خداحافظ موتورولای دوست داشتنی!

CES 2016: ​خداحافظ موتورولای دوست داشتنی!

همانطور که می دانید، لنوو در طول 2 سال اخیر، روز به روز سهم بیشتری از برند موتورولا را صاحب می شود. اما از آنجایی که این برند، درصد کمتری از سهام موتورولا را در اختیار داشت، نام موتورولا به مانند یک توپ سنگی، بر دوش لنوو سنگینی می کرد.
۱۳۹۴/۱۰/۱۸

برای طرفداران برند نام آشنای موتورولا، خبر بدی داریم. با اینکه مدل های گوشیها و فبلت های این برند، با نام Moto و پیشوند M همراه خواهد بود، اما از این پس نام موتورولا در پشت بدنه محصولات این برند، خودنمایی نمی کند و جای خود را به لنوو خواهد داد.

لنوو خرید این برند را از سال 2014 از شرکت گوگل آغاز کرد و در روز 7 ژانویه، ریک استرلو رئیس اجرایی موتورولا به CNET رسما این تغییر را در CES 2016 اعلام کرد.

ریک بیان داشت که این تغییر با شروع فاز خروج موتورولا آغاز می‌شود و لنوو مجبور به استفاده از نام موتورولا در بعضی از شاخص‌های سازمانی است. همچنین، محصولاتی مانند ساعت‌های هوشمند موتورولا نیز جزو دسته محصولات تولیدی قسمت موبایل این کمپانی است که احتمالا ازاین‌پس بانامی مثل Lenovo Moto 360 و Lenovo Moto G به بازار ارائه خواهد شد.

 

image

 

 

اگر از دسته افرادی باشید که برندهای موبایل را از قدیم‌الایام دنبال می‌کنند، می‌دانید که محبوبیت موتورولا از 40 سال پیش با ارائه تلفن‌های همراه متنوع آغاز شد و همیشه به‌عنوان یک برند محبوب و پیشتاز در بین عوام بوده است. اما در طول چند سال اخیر کمپانی گوگل بخش تجاری موبایل این کمپانی را خرید تا با کمک گرفتن از علم و نام این برند، محصولاتی مثل Moto X را در سال 2013 به بازار ارائه کند.

محصولات موتورولا تابه‌حال دارای قیمت مناسب و کیفیت فوق‌العاده‌ای بوده‌اند. به همین منظور استرلو اعلام کرد که تمرکز او و گروهش بر تولید این محصولات بانام لنوو خواهد بود تا عوض شدن نام این برند، با افت کیفیت دستگاه‌ها همراه نباشد.

پوشش خبری CES 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه  CES 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

بهرام

۱۳۹۴/۱۱/۱۵
,واقعا خبر بدی بود... شرکت هایی مثل نوکیا و موتورولا و سونی نباید تموم بشن
باز خدارو شکر سونی سرحاله میتونه با برندهای پلاستیکیه چینی و کره ای مبارزه کنه، دمش گرم
امیدوارم چند سال دیگه نوکیا هم برگرده

Alireza

۱۳۹۴/۱۱/۱
ربطش به اینه که شما واقعیت زو نمیخواید قبول کنید و خودتونو زدید به کوری همین!!!

اشکان

۱۳۹۴/۱۰/۱۹
با کدوم پول دقیقا؟

آری

۱۳۹۴/۱۰/۱۸
سونی میخواد سهام الجی وسامسونگ بخره. واین یعنی زنده باد سونی

بهمن

۱۳۹۴/۱۰/۱۸
ها!؟چه ربطی داره!؟