خانهاخبار
مروری بر اخبار روز دوم نمایشگاه CES 2016

مروری بر اخبار روز دوم نمایشگاه CES 2016

در روز دوم پیش از شروع نمایشگاه CES 2016، شرکت‌ مختلف در کنفرانس‌های خود محصولات جدیدی را معرفی کردند که در این مطلب به معرفی مهمترین آنها خواهیم پرداخت.
۱۳۹۴/۱۰/۱۶

روز دوم پیش از شروع رسمی نمایشگاه CES 2016 به پایان رسید و چند ساعت دیگر، شهر لاس و گاس رسما شاهد برپایی این نمایشگاه به مدت سه روز خواهد بود. در روز دوم پیش از شروع رسمی، شرکت‌های بزرگی مثل سامسونگ، ال‌جی، زدتی‌ایی، هوآوی و سونی در کنفرانس‌های خود محصولات جدیدی معرفی کردند که در این مطلب به معرفی مهمترین آنها خواهیم پرداخت.

 

Alcatel OneTouch Pixi 3 & 4

image

 

آلکاتل امسال با مجموعه‌ای از دستگاه‌های اندرویدی و ویندوزی به CES آمده است. این دستگاه‌های میان‌رده شامل گوشی‌های 3.5، 4 و 6 اینچی Pixi 4 و تبلت 7 اینچی از این خانواده است که از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند. علاوه بر اینها، آلکاتل تبلت 8 اینچی Pixi 3 را با سیستم عامل ویندوز 10 موبایل روانه بازار کرده است.

 

Huawei Mate 8

image

 

چند هفته پیش شاهد معرفی Mate 8 هوآوی در چین بودیم اما این شرکت امروز عرضه رسمی آن را در اروپا آفریقا و خاورمیانه آغاز کرد. هوآوی میت 8 از نمایشگری 8 اینچی با رزولوشن 1080p، پردازنده 8 هسته‌ای Kirin 950، 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم و 32/64/128 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار دارد و به دوربینی 16 مگاپیکسلی با آپرچر F/2.0 مجهز شده است.

 

Huawei Mediapad M2 10

image

 

دستگاه دیگری که هوآوی در CES 2016 معرفی کرد تبلت Mediapad M2 10 است. این تبلت 10 اینچی رزولوشنی برابر با 1920 در 1200 پیکسل در اختیار دارد که تراکم پیکسل صفحه آن را به عدد 226 می‌رساند. مهمترین ویژگی این دستگاه، داشتن 4 اسپیکر در 4 گوشه آن و دوربین 13 مگاپیکسلی است که ان را نسبت به سایر محصولات در این رده متمایز می‌کند.

 

Samsung Notebook 9

image

 

سامسونگ امسال با چند مدل لپ‌تاپ جدید به لاس وگاس آمده است. اولترابوک‌های 13 و 15 اینیچی Notebook 9 از نسل ششم پردازنده‌های اینتل، 4 یا 8 گیگابایت رم، نمایشگرFull HD،  بدنه‌ای فلزی و باتری با قابلیت شارژ سریع استفاده می‌کنند.

 

Samsung Galaxy TabPro S

image

 

سامسونگ علاوه بر اولترابوک‌های جدید از تبلت هیبریدی Galaxy TabPRo S نیز رونمایی کرده که وزنی 700 گرمی دارد و می‌توان آن را به عنوان تبلت و لپ‌تاپ مورد استفاده قرار داد. نمایشگری 12 اینچی این تبلت کیفیت 4K داشته و دارای 4 گیگابایت حافظه رم و پرازنده دو هست‌ای Core M اینتل است.

 

Samsung Gear S2 Classic

image

 

درست است که ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ هم اکنون در بازار وجود دارد اما این شرکت امروز از رنگ جدید Gear S2 Classic رونمایی کرد. رز گلد و پلاتینیوم دو مدل جدید از این ساعت هوشمند هستند که از نظر سخت‌افزاری تفاوتی با نمونه اصلی ندارند اما قیمت آنها گران‌تر است.

 

LG Gram 15

image

 

شرکت ال‌جی امروز از لپ‌تاپ Gram 15 که شباهت بسیاری به مک‌بوک اپل دارد، رونمایی کرد. Gram 15 که از سیستم عامل ویندوز 10 بهره می‌برد نمایشگری Full HD داشته و مجهز به پردازنده‌های نسل ششم i5 و i7 اینتل است.

پوشش خبری CES 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه  CES 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Aaa

۱۳۹۴/۱۰/۱۶
واقعا اين محصولات منو ياد سيد اسمال ميندازه يه مشت گجتاى بنجل آخه مجبورين اوليد كنين !!!!