خانهاخبار
اولین تصاویر اندروید 6 روی Galaxy S6

اولین تصاویر اندروید 6 روی Galaxy S6

اندروید 6 برای گوشی‌های سامسونگ وارد فاز تست کاربران شده است و کاربران نسخه آزمایشی تصاویری از این نسخه اندروید را روی گوشی‌های گلکسی اس6 و گلکسی اس6 اج منتشر کرده‌اند.
۱۳۹۴/۱۰/۱۳
image

 

هفته گذشته یکی از صاحبان گلکسی اس5 به‌طور اتفاقی اندروید 6.0.1 را روی تلفن هوشمندش دریافت کرد. این در حالی است که هیچ‌کدام از گوشی‌های سامسونگ رسما اندروید مارشمالو را دریافت نکرده. البته طبیعی است که اس5 به‌روزرسانی مارشمالو را دریافت کند، چون سامسونگ بر اساس سنت خود برای گوشی‌های سری اس دو به‌روزرسانی اصلی اندروید را منتشر می‌کند. از آنجا که اس5 با اندروید 4.4.2 به بازار آمد و پس از آن اندروید 5 برایش عرضه شد، احتمالا اندروید مارشمالو آخرین پشتیبانی نرم‌افزاری سامسونگ از این گوشی خواهد بود.

البته این دریافت‌های گاه و بی‌گاه اندروید مارشمالو توسط صاحبان پرچم‌داران سامسونگ از نزدیک بودن انتشار اندروید 6 برای گوشی‌های اندرویدی این شرکت خبر می‌دهد. چندی پیش سامسونگ طی فراخوانی از صاحبان تعدادی از دستگاه‌های آنلاک‌شده گلکسی اس6 و گلکسی اس6 اج در امریکا و کره جنوبی درخواست کرده بود به گروه آزمایش‌کنندگان نسخه بتای مارشمالو برای گوشی‌هایشان ملحق شوند.

البته هنوز زمان دقیقی برای انتشار اندروید 6 برای گوشی‌های سامسونگ منتشر نشده است، اما گفته می‌شود این شرکت پس از معرفی احتمالی گلکسی اس7 در ماه فوریه انتشار به‌روزرسانی اندروید مارشمالو را آغاز خواهد کرد.

اگر علاقه‌مندید پیش از انتشار اندروید 6 برای گوشی‌تان نگاهی به قیافه آن بیندازید، در ادامه می‌توانید تصاویری از نسخه آزمایشی مارشمالو را روی گوشی‌های گلکسی اس6 و گلکسی اس6 اج مشاهده کنید.


منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

ستایش

۱۳۹۵/۱۱/۲۷
سلام. من گلکسی اس ۶ خریدم. اندرویش ۵ بود.. که آپدیت کردم به ۶. آپدیت شد ولی اون پیغام آپدیت همچنان تو اعلانات هست و نمیره، با اینکه آپدیت هم شده. حالا چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟ تو رو خداااااااا??

مهدی

۱۳۹۵/۶/۱۸
سلام من گلکسی اس 6 دارم پشت قاب هم حک شده ویتنام چون دوستان گفتن یکی از موارد اصلی بودنش همینه یکی دیگه از موارد اصلی بونش به گفته دوستان نسخه اندورید اولیه موجود روش بوده که قاعدتا می بایست 5.2.0باشه من چند روز پیش گوشیمو به روز رسانی کردم حالا اندروید شده 6.0 نمیدونم با به روز رسانی من نسخه ارتقا پیدا کرده یا از قبل بوده خواهشا راهنمایی کنید دل چرکی شدم بابت اصل بودنش

علیرضا

۱۳۹۵/۵/۲۵
سلام یه سوال
با آپدیت کردن s6گوشی چه تغییراتی میکنه ؟ چون شک دارم آپدیت بکنم یانه.

محسن کریمی

۱۳۹۵/۵/۸
قیمت s6 edge گلد 64 گیگ چقده آقا جان؟

محسن کریمی

۱۳۹۵/۵/۸
اس 6 اچ عالی تره از اس 7اچ هر کی لایک نزنه جوابشو میدم