خانهاخبار
Galaxy A9 با قیمت ۴۹۳ دلار عرضه می‌شود

Galaxy A9 با قیمت ۴۹۳ دلار عرضه می‌شود

گلکسی ای9 محصول جدید سامسونگ است که هنوز رسما معرفی و عرضه نشده، ولی تقریبا نکته‌ای نیست که در رابطه با این محصول ندانیم. تنها مورد مبهم قیمت آن بود که اخیرا خبری در همین رابطه نیز به بیرون از کمپانی درز کرده است.
۱۳۹۴/۱۰/۹

سری گلکسی اس و نوت سامسونگ قطعا جزو محبوب‌ترین‌ محصولات این کمپانی کره‌ای است و در سالی که گذشت سامسونگ با دیوایس‌های میان‌رده توانست به این بازار هم ورود نسبتا خوبی داشته باشد. این غول تکنولوژی در حال حاضر چهار دیوایس جدید سری Galaxy A معرفی کرده: نسل دوم دستگاه‌های A3 ،A5 ،A7 و نسل اول Galaxy A9 که حدود یک هفته پیش در چین دیده شد

گلکسی ای9 درواقع یک فبلت خوش‌ساخت با مشخصات فنی نسبتا خوب است که مشخصات فنی و جزئیات مربوط به سخت‌افزار آن تقریبا به طور کامل مشخص شده، اما نکته‌ای که مبهم مانده بود قیمت آن بود که اخیرا شایعه‌ای در همین رابطه منتشر شده است.

 

image

 

با توجه به مشخصات فنی این محصول، ساخت و برخی مشخصه‌های دیگر، حدس می‌زدیم که Galaxy A9 درواقع پرچم‌دار سری A خواهد بود و قیمت ارزانی نخواهد داشت. درواقع حدس ما هم درست بود و، همان‌طور که گفتیم، شایعه‌ای جدید از چین به قیمت آن اشاره دارد. در تصویر فوق می‌بینیم Galaxy A9 قیمت ۳۱۹۹ یوان دارد که معادل حدودا ۴۹۳ دلار است و همین نکته تاییدکننده فرضیه «میان‌رده نبودن» این محصول است. از سوی دیگر Galaxy A9 با بدنه فلزی، حاشیه نمایشگر بسیار کم، طراحی خوش‌ساخت و سخت‌افزار قدرتمند یک فبلت نسبتا تمام‌عیار است.

این فبلت نمایشگر ۶ اینچی از نوع Super AMOLED تمام اچ‌دی (با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل)، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی (با قابلیت افزایش تا ۱۲۸ گیگابایت با microSD) دارد. قلب تپنده این محصول اسنپدراگون ۶۵۲ است که یک پردازشگر هشت هسته‌ای با معماری ۶۴ بیت و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۱۰ آن را همراهی می‌کند. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به OIS (گشودگی f/1.9) در پشت و لنز ۸ مگاپیکسلی در جلو قرار دارد. باتری یکپارچه ۴۰۰۰ میلی‌آمپری زیر بدنه آن قرار دارد و همچنین این محصول از شبکه 4G LTE پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند با اندروید ۵.۱.۱ عرضه می‌شود و ابعادش ۱۶۱.۷ در ۸۰.۹ با ضخامت ۷.۴ میلی‌متر و وزنش ۲۰۰ گرم است. 

در پایان لازم است به این نکته اشاره کنیم که Galaxy A9 به سنسور اسکن اثر انگشت نیز مجهز است که در دکمه هوم درست پایین نمایشگر قرار دارد.

 

منبع: AndroidHeadlines

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

عباس

۱۳۹۵/۳/۲۶
کلا گوشی ھای سامسونگ حرف ندارہ

Galaxy note 4

۱۳۹۴/۱۰/۱۰
به نظرم با قیمتی که این گوشی داره صددرصد نوت ۴ بخری خیلی بهتره از هر نظر که بگی خیلی سرتره و امکانات بیشتری داره و کامله

آرمان

۱۳۹۴/۱۰/۹
خوب شما شیائومی رو با سامسونگ مقایسه میکنی
یه دنیا امکانات سامسونگ قابل قیاس با گوشی های چینی نیست

نیما

۱۳۹۴/۱۰/۹
پرچمدار شیائومی از این گوشی ارزون تره. واقعا که