خانهاخبار
هوآوی پی9 در راه است

هوآوی پی9 در راه است

سال 2016 نزدیک است و بعد از این باید منتظر شایعات بیشتری در مورد گوشی‌های جدید باشیم. این‌بار شایعات پیرامون Huawei P9 منتشر شده است. پرچمدار جدید هواوی چگونه خواهد بود؟
۱۳۹۴/۹/۲۸

آخرین شایعات رسیده از چین حکایت می‌کند که هوآوی قصد دارد پی9 را در ماه مارس (اردیبهشت 95) وارد بازار کند. هوآوی پی8 نیز در ماه مارس 2015 (اردیبهشت 94) معرفی شد و به‌نظر می‌رسد این کمپانی چینی قصد دارد امسال نیز در همان زمان از گوشی جدید خود رونمایی کند.

 

image

 

هنوز مشخصات زیادی از این محصول لو نرفته است، اما طبق آنچه در چند سال اخیر از هوآوی دیده‌ایم به احتمال زیاد پی9 نیز با تراشه کرین راهی بازار می‌شود. پی9 احتمالا به آخرین نسخه تراشه کرین هوآوی یعنی کرین 950 مجهز می‌شود و حافظه رم آن 4 گیگابایتی خواهد بود.
نمایشگر این محصول 5.2 اینچی است و برای بالا بردن امنیت کاربران از سنسور اثر انگشت در پی9 استفاده می‌شود. دوربین اصلی پی9 نیز به احتمال زیاد دوگانه است.

نظر شما در مورد پی9 چیست؟ به نظر شما پی9 چه تفاوت‌هایی با پی8 خواهد داشت؟


منبع: GSM Arena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

محمد

۱۳۹۴/۱۱/۳
من با هواوی g730 که چهارصد پولشه بازیش کردم و هیچ گونه هنگی نداشت،هیچ ها
فقط حیف فقط دوتا مرحله اولشو میشد بازی کرد و بقیش رو باید دانلود میکردم!

ayob

۱۳۹۴/۹/۲۹
فرشید برو بازی modern combat 5نصب بکن نگاه کن لگ داره یا ن؟

حسین باختر اصل

۱۳۹۴/۹/۲۹
عین ایفون 6 اس و سونی z5 و مسخره طراحی شده

کیارش

۱۳۹۴/۹/۲۹
من یه پی 7 داشتم اشغال بودا اسن حرفو هم نزن اشغال ترین سی پی یو های در بازار رو داره

فرشید

۱۳۹۴/۹/۲۸
هوآوی p8 یکی از بهترین گوشی های موجود در بازار ُ من واقعا ازش لذت میبرم ُ بهترین بازی های اچ دی را بدون هیچ تگی باز میکنه . بعد از چند ماهه که دارم یکبار نشده که هنگ کنه . یکبار بدون علت خاموش نشده . باتری بسیار خوب . واقعا عاله من به شخصه مشتاق خرید p 9