خانهاخبار
اپل اولین قاب باتری آیفون را عرضه کرد

اپل اولین قاب باتری آیفون را عرضه کرد

اپل بازی جدیدی را با تولیدکنندگان لوازم جانبی آیفون شروع کرده: محصول جدید این کمپانی قابی است که عمر باتری آیفون را بیشتر می‌کند!
۱۳۹۴/۹/۱۷

در حرکتی شگفت‌انگیز، اپل محصولی جدید معرفی کرد. این محصول جدید یک قاب برای آیفون 6اس است که Smart Battrey Case نام دارد و قرار است عمر باتری آیفون را تا 25 ساعت افزایش دهد. این قاب در دو رنگ سفید و مشکی و با قیمت 100 دلار عرضه می‌شود.
مانند سایر قاب‌های تولید اپل، سیلیکون ماده اصلی به‌کاررفته در محصول است. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد این باتری اضافه در دست نیست، اما به‌نظر می‌رسد این باتری به شما کمک می‌کند تا عمر باتری آیفونتان را 18 تا 25 ساعت افزایش دهید!

 

image

 

سایر قاب‌های باتری‌دار از پورت نری لایتنینگ استفاده می‌کنند تا با وصل شدن به پورت مادگی لایتنینگ آیفون بتوانند آن‌ را شارژ کنند. اپل نیز از همین روش در ساخت قاب باتری خود استفاده کرده است. ولی برخلاف سایر قاب‌ها، که برای شارژ شدن معمولا از کابل Micro USB استفاده می‌کنند، قاب اپل با کابل لایتنینگ شارژ می‌شود. همچنین این قاب با آیفون 6 نیز کار می‌کند، اما هنوز قابی برای آیفون 6 پلاس و آیفون 6اس پلاس عرضه نشده است.
وارد شدن اپل به بازار لوازم جانبی این چنینی نشان می‌دهد که این کمپانی به دنبال کسب درآمد بیشتر از طریق صاحبان آیفون است. کاربران اپل معمولا ترجیح می‌دهند از لوازم جانبی‌هایی استفاده کنند که خود همین کمپانی تولید کرده است و این موضوع اپل را ترغیب کرده تا چنین قابی برای کاربران آیفونش تولید کند.
هرچه زمان جلوتر می‌رود، بیشتر متوجه این موضوع می‌شویم که اپل در حال تغییر رویه است. مدیران این شرکت امسال توجه ویژه‌ای به لوازم جانبی نشان داده‌اند و محصولات متعددی تحت عنوان لوازم جانبی وارد بازار کرده‌اند. از مهم‌ترین این لوازم می‌توان به کاور هوشمند و قاب هوشمند آیپد، داک اپل واچ و قلم و صفحه کلید آیپد پرو اشاره کرد. به نظر می‌رسد اپل دوست دارد سهم بیشتری از بازار لوازم جانبی را با سازندگان این‌گونه لوازم شریک شود.

نظر شما در این مورد چیست؟ ترجیح می‌دهید لوازم جانبی ساخت اپل را بخرید یا ساخت بقیه تولیدکنندگان را؟

منبع: Tech Crunch

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

افرا

۱۳۹۴/۹/۱۸
بعضی جاها نیازه که ضاهر فدای کارایی بشه این قاب برای این نیست ک بزاریش سر گوشیتو بری جلو اینه عکس بگیری یا 24ساعت سر گوشی باشه و پز بدی.برای افرادی هست که بنا به شرایط شاید دسترسی به برق برای مدتی نداشته باشن و 100% اونجا دیگه ضاهر مهم نیستو بیشتر این مهمه ک مبایلت چند روزی بیشتر در دسترسه

nima

۱۳۹۴/۹/۱۸
شبیه glx خودمون شده :))))

hesam

۱۳۹۴/۹/۱۷
من این طرح رو مدت ها خیلی خیلی قبل تر از این داشتم ولی متاسفانه....!!! هنوز هم طرح های دیگه ای در زمینه موبایل و الکترونیک دارم که نشستم تا روزی به ذهن کشور های دیگه برسه و من فقط افسوس بخورم

محمدرضا

۱۳۹۴/۹/۱۷
قطعا لوازم جانبی و محصولات تولید شده شرکت اپل به عنوان یک شرکت آمریکایی بهترین و باکیفیت ترین محصولات الکترونیکی هستند و فقط قیمتشان بیشتر از حد انتظار است. درباره این محصول هم قطعا محصول خوبی خواهد بود فقط ظاهرش کمی بدریخت است. ممنون

مهرداد

۱۳۹۴/۹/۱۷
خیلی ایده ی جالبیه