خانهاخبار
تماشا کنید: ویدئوی اندروید 6 منتشرشده روی گلکسی نوت 4

تماشا کنید: ویدئوی اندروید 6 منتشرشده روی گلکسی نوت 4

در حالی که هنوز پرچمداران سامسونگ اندروید 6 را دریافت نکرده‌اند، برخی از صاحبان Galaxy Note 4 در مجارستان این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند و ویدئویی از نسخه جدید اندروید سامسونگ نیز منتشر ساخته‌اند.
۱۳۹۴/۹/۱۷

 

image

 

یکی از انتقادات جدی که به سامسونگ وارد است، عدم انتشار به‌موقع به‌روزرسانی اندروید برای دستگاه‌هایش است. نه‌تنها این به‌روزرسانی بسیار دیر منتشر می‌شود، بلکه معمولا فقط پرچم‌داران این شرکت آنها را دریافت می‌کنند. حال با وجود تصاویری که روزهای پیش از اندروید 6 روی گلکسی اس6 منتشر شد و به نظر می‌رسید این گوشی به‌زودی اندروید مارشمالو را دریافت کند، در اتفاقی عجیب برخی گوشی‌های نوت 4 در کشور مجارستان این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند! این اتفاق در حالی رخ داده است که، طبق جدول زمان‌بندی ارائه‌شده از سامسونگ، نوت 4 باید در فوریه 2016 این به‌روزرسانی را دریافت کند. گرچه هنوز مشخص نیست که چطور این اتفاق رخ داده و به احتمال زیاد اشتباهی از سامسونگ بوده، یکی از کاربران مجار ویدئویی از این نسخه به‌روزشده منتشر کرده است.

این ویدئو، که حدود 7 دقیقه و 30 ثانیه است، چند نکته کلیدی در مورد مارشمالو روی نوت 4 افشا می‌کند؛ نکاتی که بیش از مثبت بودن جنبه منفی دارند:

  1. در نسخه به تصویر کشیده‌شده لگ‌های قابل توجهی وجود دارد. درحالی‌که پردازش پس‌زمینه در حال اجراست، صفحه نمایش قفل می‌شود. این مشکل به احتمال زیاد به‌علت انتشار زودهنگام این نسخه است. معمولا شرکت‌ها زمان زیادی صرف می‌کنند تا بتوانند نسخه جدید اندروید را با توجه به سخت‌افزار هر دستگاه بهینه کنند.
  2. برخی آیکون‌های مخصوص سامسونگ (مثلا آیکون اپ S Health) سایز نامناسب دارند و به‌وضوح کوچک‌تر از سایر آیکون‌ها هستند.
  3. بر اساس این ویدئو، قابلیت‌های اختصاصی Air Command نوت 5 به نوت 4 نیز آمده است که از آن جمله می‌توان به امکان نوشتن روی صفحه نمایش خاموش و قابلیت ذخیره‌سازی یا حذف آن نوشته اشاره کرد.
  4. در این ویدئو اشاره می‌شود که مصرف باتری تغییری نکرده است و گزینه پاور سیوینگ استاندارد نیز حذف شده و فقط اولترا پاور سیوینگ را شاهدیم. این مسئله ممکن است به‌دلیل بهینه‌سازی مصرف باتری در اندروید یا یکی دیگر از عواقب انتشار زودتر از موعد این نسخه باشد.

 

image

 

علاوه بر این نکات، در این ویدئو واضح است که تغییرات تاچ ویز دقیقا همان مواردی است که پیش از این در تصاویر لورفته شاهدش بودیم. حال باید منتظر ماند و دید سامسونگ در مورد این موضوع چه اظهار نظری خواهد کرد.

 

منبع: Android Authority

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (36 نظر)

حسن

۱۳۹۶/۳/۵
سلام ،امروز گوشیمو به ۶.۰.۱ارتقا دادم اولا اثر انگشت خوب کار نمیکنه دوما درصد باتری نمیره بالا

motahare

۱۳۹۵/۱۱/۱۰
سلام.گوشی منNote4اپدیت شده و الان تنها مشکلش اینه که درصد شارژو بالای گوشی نمیزنه و تمام برنامهاش اوکیه ومشکل دیگه ای نداره خواستم ببینم این مشکل رفع میشه یانه؟یااصلا مشکل بقیه هم هست؟ازاندروید5.0.1به6.0.1ارتقا پیدا کرده!ممنون میشم جوابمو بدین!

افشین

۱۳۹۵/۷/۲۳
با سلام خسته نباشید دوستان گوشی منم نوت4 مدلcولی آپدیت نداده هنوز برام چیکار کنم راهنمایی کنید ممنون

رضا

۱۳۹۵/۷/۱۲
دوستان وقتی مهندسین سامسونگ تصمیم به ارائه آپدیت میگیرن تمام مشکلاتو میدونن و تو آپدیت حل میکنن. شما وقتی گوشیتونو تبدیل به اندروید خام نکنید ممکنه آپدیت خوب اعمال نشه. حتما حتما حتما قبل از آپدیت گوشیتونو ریست فکتوری کنید سپس آپدیت کنید. بعد از آپدیت هم دوباره ریست فکتوری کنید. امکان نداره باگ ببینید تو آپدیت. آمٌا....
زمانی پیش میاد که آپدیت حاوی نسخه اندروید جدید هستش. مثلا 5.1.1 بود شده 6.0.1. وقتی آپدیت میکنید ممکنه مشکلاتی پیش بیاد. بخاطر این هستش که آپدیت اول همیشه ایراد هایی داره. در این جور مواقع شرکت با خبر شده از مشکلات کاربران. و نسخه دوم آپدیتو در اختیار میذاره. الان هم مشکلات اندروید 6.0.1 در آپدیت دوم که حدود 600 مگابایت هستش حل شد.
موفق باشید

رضا

۱۳۹۵/۶/۲۲
باسلام.گوشی من نوت4مدل Gهستتش.آندرویدش قبلا 5 بود الان به6 آپدیت کردم.همه چیزش عالیه.ولی یه مشکلی هست که کمتر کسی بعد از آپدیت اندروید6 خبردار میشه.مشکل اینجاست که وقتی میخوای گوشیتو به تنظیمات کارخانه برگردونی.گوشی به اصطلاح خودموندیر بالا میاره.تو تنظیمات کارخانه هر گوشی باید اول از تنظماتی عبور بکنی تا منو اصلی ظاهر بشه ولی متاسفانه تو آخرین قسمتش گیر میکنه .منو اصلی باز نمیشه.ممنون میشم پاسخ این سوال رو به ایمیل من بفرستین.ممنونم.