خانهاخبار
اپلیکیشن Adobe Lightroom برای اندروید رایگان شد

اپلیکیشن Adobe Lightroom برای اندروید رایگان شد

کاربرانی که به ویرایش عکس علاقه‌مندند، با برنامه ادوبی لایت روم آشنایی دارند. نسخه جدید این اپلیکیشن به‌تازگی برای کاربران اندروید رایگان شده است و می‌توانید آن را از طریق گوگل پلی روی دستگاه خود نصب کنید.
۱۳۹۴/۹/۱۷

اگر به دنبال اپلیکیشن ویرایشگر حرفه‌ای عکس برای سیستم عامل اندروید می‌گردید، قطعا اپلیکیشن Adobe Lightroom یکی از گزینه‌های اول شما خواهد بود. چندی پیش شرکت ادوبی این اپلیکیشن را برای کاربران iOS رایگان کرد و اکنون نسخه 1.4 این برنامه به‌صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است.

 

image

 

همان‌طور که می‌دانید، ادوبی در زمینه نرم‌افزارهای ویرایش عکس‌ رتبه اول را در جهان دارد، اما به‌علت داشتن قیمت بالا، عده زیادی از کاربران از خرید نرم‌افزارهای این شرکت صرف نظر می‌کنند و سراغ نسخه‌های کرک‌شده می‌روند.
طی چند وقت اخیر ادوبی تعدادی از اپلیکیشن‌های موبایل خود (مثل فوتوشاپ) را رایگان کرده است. در ادامه این روند نسخه جدید ادوبی لایت‌روم به‌صورت مجانی در دسترس کاربران گوشی‌های اندرویدی قرار گرفته است. با وجود این کاربرانی که برای سینک شدن اطلاعات روی گوشی با دسکتاپ خود به استفاده از سرویس Creative Cloud این شرکت نیاز دارند، باید هزینه‌ای به‌عنوان حق اشتراک پرداخت کنند.

دانلود اپلیکیشن Adobe Lightroom از گوگل پلی

 

منبع: PhoneArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)