خانهاخبار
مقایسه بنچمارک‌ Galaxy S7 با پردازنده‌های اسنپدراگون و اگزینوس

مقایسه بنچمارک‌ Galaxy S7 با پردازنده‌های اسنپدراگون و اگزینوس

گلکسی اس7 سامسونگ قرار است با دو پردازنده مختلف، اگزینوس 8890 و اسنپدراگون 820، وارد بازار شود. به‌تازگی نتایج تست بنچمارک این گوشی با پردازنده کوالکام به بیرون درز کرده که در ادامه مطلب می‌توانید نتایج آن را در مقایسه با اگزینوس مشاهده کنید.
۱۳۹۴/۹/۱۶

در ماه‌های اخیر بارها شنیده‌ایم که سامسونگ قصد دارد گلکسی اس7 را در دو مدل مختلف به بازار بفرستد، یکی با پردازنده اگزینوس 8890 و دیگری با پردازنده اسنپدراگون 820 کوالکام. چندی پیش نتیجه بنچمارک مدل اگزینوس این گوشی به بیرون درز کرد و اکنون نیز بنچمارک‌های گلکسی اس7 با پردازنده اسنپدراگون 820 در اینترنت منتشر شده است.
همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، گلکسی اس7 با پردازنده اسنپدراگون 820 در تست تک‌هسته‌ای Geekbench امتیاز 2456 و در تست چندهسته‌ای امتیاز 5423 را به دست آورده که نشان‌دهنده عملکرد بسیار بالای این دستگاه است. اسنپدراگون 820 چهار هسته Kryo دارد که دوتای آنها با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و بقیه با فرکانس 1.6 تا 1.7 گیگاهرتز کار می‌کنند.

 

image

 

گفته می‌شود مدل اسنپدراگون 820 گلکسی اس7 تنها در کشورهای امریکا، چین و چند کشور دیگر عرضه خواهد شد و سامسونگ برای پایین نگهداشتن دمای این پردازنده قصد دارد از لوله‌های خنک‌کننده استفاده کند.
اگر شما قصد خرید گلکسی اس7 را داشته باشید، تمایل دارید پردازنده گوشی‌تان کدام‌یک از این دو باشد: اگزینوس 8890 یا اسنپدراگون 820؟


منبع: Sammobile

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

nima khodabakhshi

۱۳۹۵/۱۲/۷
سلام امیدوارم حالتون خوب باشه.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<راه های فهمیدن اینکه s7 اگزینوسه یا اسنپدراگونه رو بهم بگید اگه اطلاعات دارید.>!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mehdi

۱۳۹۵/۸/۷
با این که سامسونگ از لوله های خنک کننده در اس7 استفاده کرده اما نسخه اسنپدراگون همچنان کمی داغ میشه ولی اگزینوس کمتر

۶

۱۳۹۵/۴/۳۰
عزیز پردازنده ایفون سامسونگ ساخته

سورنا

۱۳۹۵/۴/۱۴
سلام و عرض ادب
ممنون از همه دوستان بابت نظرات خوبشون
خارج بحث سرعت قدرت پردازش بنظرتون کدوم زودتر داغ میکنه؟
این موضوع خیلی مهمه...اسنپ دراگون 800، sony z1 که پدرمون رو درآورده انقد زود داغ میکنه
لطفا کسایی که واقعا اطلاعات و تجربه کافی دارند نظرشون رو بگن
ممنون مچکر

مهدی

۱۳۹۵/۲/۱۹
من j700hدارم اگزینوسه داغ نمیکنه روانه خیلی ازش کار میکشم باتریش عالیه چون در حالت استندبای شب تا صبح صفر درصد مصرف باتری داره بنظر من اسنپ عالیه فقط نمیدونم چرا کلا یه لگ با اینستاگرام داره فلش زدم آپدیت کردم بجای اینستا حتی او جی اینستا نصب کردم باز روی این برنامه لگ داره احساس میکنم با سی پی یوی گوشیم یه مشکل داره البته اذیت نمیشم چون روزی شاید 1بار دو ثانیه لگ داشته باشه سونی داشتم اسنپدراگون مصرف باتریش بالا بود و کلا داغ در حد اینکه نتونم گوشی دست بگیرم و یهو هنگ میکرد