خانهاخبار
معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: هواشناس 2

معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: هواشناس 2

اپلیکیشن هواشناس 2 برنامه‌ای ایرانی برای نمایش وضعیت آب و هوای شهرهای مختلف و اطلاع از پیش بینی شرایط جوی در چند روز آینده است که اطلاعات دقیق و خوبی در اختیار شما می‌گذارد تا بی‌خبر گرفتار باد و باران و برف نشوید!
۱۳۹۴/۹/۱۶

با فرا رسیدن فصل سرما و شروع بارش باران و برف، نیاز به اپلیکیشن هواشناسی خوب که بتواند وضعیت آب‌وهوا را به‌صورت درست و دقیق به شما گزارش دهد بیش‌ازپیش احساس می‌شود. مسلما هیچ‌کس دوست ندارد که بی‌خبر گرفتار باد و باران و برف شود، به همین دلیل معمولا سعی می‌کنیم در فصل پاییز و زمستان وضعیت آب‌وهوا را بیشتر پیگیری کنیم و به پیش‌بینی‌ها بیشتر توجه کنیم. اگر از کاربران اندروید هستید، اپلیکیشن هواشناس 2 یکی از برنامه‌هایی است که می‌تواند شما را در این امر یاری کند.

 

image

 

هواشناس 2 در اولین اجرا توضیحی کوتاه در مورد نحوه کار و بخش‌های مخلتفش به شما خواهد داد. سپس لازم است در قدم اول، شهر یا شهرهای موردنظر خود را به برنامه معرفی کنید تا وضعیت آب‌وهوای آنجا به شما نمایش داده شود.

 

image

 

پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوا به شکل یک ساعت عقربه‌ای پیش روی شما باز می‌شود که به‌جای اعداد ساعت، آیکون وضعیت احتمالی و دمای هوا در ساعات آینده نشان داده می‌شود. با لمس هر آیکون احتمال بارش باران، سرعت باد و میزان رطوبت به شکلی دقیق‌تر به شما اطلاع داده می‌شود. همچنین زیر این ساعت می‌توانید از میزان رطوبت، سرعت باد و دمای فعلی مطلع شوید. با لمس عبارت «هفته آینده» وضعیت کلی آب‌وهوا در هفت روز آینده نمایان می‌شود.

 

image

 

در منوی سمت راست، که با لمس آیکون سه‌خطی نمایان می‌شود، گزینه‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه به صورت مختصر وظایف آنها را توضیح می‌دهیم.

به‌روزرسانی: هواشناس به‌صورت خودکار هر دو ساعت یکبار از طریق اینترنت اطلاعات خود را به‌روز می‌کند. اما اگر این اتفاق رخ نداد یا تمایل داشتید که اطلاعات جدید را زودتر مشاهده کنید، می‌توانید با استفاده از این گزینه به‌صورت دستی اطلاعات هواشناسی برنامه را به‌روز کنید.

مکان‌ها: این گزینه امکان اضافه کردن شهرهای مختلف ایران و جهان را به شما می‌دهد تا بتوانید وضعیت جوی شهرهای مختلف را پیگیری کنید.

 

image

 

تصاویر ماهواره‌ای: نمایش زنده تصاویر ماهواره‌ای از حرکت ابرها در 6 ساعت گذشته ویژگی خوبی برای کاربرانی است که به‌طور حرفه‌ای‌تر وضعیت آب‌وهوا را دنبال می‌کنند.

ماشین زمان: یکی از امکانات جالب این برنامه نمایش وضعیت هوای شهر موردنظر شما از 10 سال قبل تا 60 سال آینده است! با این ویژگی می‌توانید بفهمید که وضعیت هوا مثلا در 5 سال آینده به چه شکل خواهد بود یا در 15 سال پیش چه شرایطی داشته است.

 

image

 

مرکز پیام: در طول سال مواردی پیش می‌آید که سازمان هواشناسی اطلاعیه‌هایی در خصوص شرایط جوی مناطق مختلف کشور و رعایت مسائل ایمنی منتشر می‌کند. این اطلاعیه‌ها از طریق مرکز پیام برنامه به دست شما می‌رسد.

هواشناس آفلاین: از آنجا که ممکن است همیشه به اینترنت دسترسی نداشته باشید تا بتوایند وضعیت آب‌وهوا را چک کنید، هواشناس 2 این امکان را اضافه کرده تا با ارسال SMS شما را از وضعیت هوای شهرتان مطلع کند.

فروشگاه: در بخش فروشگاه هواشناس 2 محصولات جانبی برنامه قرار گرفته است و با پرداخت پول قادر به فعال کردن مواردی مثل حذف تبلیغات، هشدار باران و برف، ارسال گزارش ایمیلی آب‌وهوا و... خواهید بود.

 

دانلود برنامه هواشناس 2 از بازار

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

a

۱۳۹۴/۹/۲۰
s