خانهاخبار
اپل واچ، عامل سوختگی دست کاربر دانمارکی

اپل واچ، عامل سوختگی دست کاربر دانمارکی

تا به حال هر خبری که از اپل واچ شنیده‌ایم، تعریف از مزایای این ساعت هوشمند بوده و بس. اما بد نیست یک بار هم که شده از ایرادهای این محصول حرف بزنیم!
۱۳۹۴/۹/۷

یورگن موریزن، یکی از کاربران دانمارکی اپل واچ، خبری در رسانه‌ها منتشر کرده و در عکس‌هایش نشان داده که بند این ساعت هوشمند چطور به مچ دست او آسیب رسانده است.

اما چیز دیگری که در این عکس‌ها دیده می‌شود سیاه شدن دور بند ساعت است که به نظر می‌رسد، برخلاف ادعای این مرد دانمارکی، این بند تحت حرارت بالایی قرار گرفته و همین موضوع ممکن است دلیل این جراحت باشد. نکته‌ای که در یکی دیگر از عکس‌ها دیده می‌شود مربوط به زمانی است که این فرد می‌خواهد بند ساعت را با عجله باز کند و انگشت او نزدیک بند ساعت است که این نیز ممکن است یکی از دلایل نقض داغ بودن بند ساعت باشد.

 

image

 

 

اپل نیز در جواب به این خبر عنوان کرده که این جراحت هیچ ربطی به اپل واچ ندارد و این محصول فاقد هرگونه امواج الکترونیکی است. پس این جراحت به‌علت عنصری خارجی بوده است. بسیاری از منابع نیز این خبر را جعلی خوانده‌اند و تنها دلیل سوختگی دست با بند اپل واچ را القای الکتریسیته توسط یک موتور الکتریکی می‌دانند که این انرژی نیز نمی‌تواند از باتری لیتیومی اپل واچ باشد.

 

image

 

در کل می‌توان گفت سوختن دست این مرد با بند اپل واچ تا حدود زیادی غیرمنطقی به نظر می‌رسد، اما چیزی که باعث تعجب است تحمل دردی است که این مرد برای خبرسازی متحمل شده!

منبع: Geek

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

FoadAir_79

۱۳۹۴/۹/۱۰
آخه یه (اپل واچ) به چه درد یه پیر مرد میخوره بعد اینکه سوختن دست این به هر دلیلی میتونه باشه غیر از اپل واچ تو دستش.کلک هاشونم قدیمی شده ههههه

قلی

۱۳۹۴/۹/۹
ضررو اینجوری مینویسن عزیزم
در ضمن قرار نیس هرچی باب میل شماست بزارن
اکثر خبرها به مذاق شما خوش نمیاد دلیلش هم اینه ایشیپی

حسین باختر اصل

۱۳۹۴/۹/۸
این پیرمرد پوست کلفت دانمارکی چه جالب دروغ میگه

افرا

۱۳۹۴/۹/۸
اقا یه سوال من چندبار تست کردم دیدم جی اس ام نظرایی ک ب ظررش هستو نمیزاره ایا شما هم اینطور هستید؟
اگ اینو نرزارید یعنی خیلی ادمای سطحی هستید

بابك

۱۳۹۴/۹/۷
خيلى ببخشيدا، ولى عجب كلكى بوده اين پيرمرد شيشه خورده دار دانماركى ????