خانهاخبار
حذف قطعی هدفون جک از iPhone 7

حذف قطعی هدفون جک از iPhone 7

آیفون 7 قرار است بسیار باریک‌تر از نسل کنونی آیفون‌ها شود و اپل گویا دست به تغییراتی انقلابی در این رابطه زده. اما اگر هدفون جک حذف شود، برای استفاده از هدفون چه باید کرد؟ برای یافتن جواب سوالتان همراه ما باشید.
۱۳۹۴/۹/۷

به گزارش Macotakara، که یکی از منابع مورد اعتماد و معتبر است، شرکت اپل قصد دارد انقلابی دیگر بر پا کند و هدفون جک‌های ۳.۵ میلی‌متری را به‌کل از آیفون‌های نسل بعدی خود حذف کند و این استاندارد را منسوخ سازد.

گفته شده این شرکت به‌شدت مشغول کار روی باریک‌تر کردن آیفون ۷ است تا جبرانی باشد بر طراحی ضعیف دو آیفون ۶اس و ۶اس پلاس که هرکدام با ۰.۲ میلی‌متر افزایش ضخامت همراه بود و شاهد سنگین‌تر شدن چشمگیر آنها نیز بویدم.

گفته شده شعاع لبه‌های نمایشگر هم با کاهش ۱ میلی‌متری همراه است که این گوشی را بیش از پیش خوش‌دست و زیبا می‌کند.

اما سوال اینجاست: حال تکلیف وصل کردن هدفون برای گوش کردن به موسیقی و برقرار کردن تماس تلفنی چه می‌شود؟

اپل گویا قصد دارد هدفون EarPod خود را به پورت Lighting مجهز کند تا از یک پورت هم به‌عنوان شارژر و هم به‌عنوان هدفون استفاده شود. علاوه بر آن ممکن است از هدفون‌های بی‌سیم جدید خود با نام AirPods نیز پرده‌برداری کند.

 

image

 

منبع: iClarified

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۲/۲۵
یه سری ادما هستن که پولشو ندارن بخرن هی میان ازش بد تعریف میکنن تا جایی که بهترین کمپانی ساخت گوشی رو زیر بکشن!!!!!!! اخه ال جی کجا اپل کجا الکی خودتو امیدوار نکن اپل تا صد سال اینده هم بهترین کمپانی گوشی سازی خواهد بود

پارسا

۱۳۹۴/۹/۱۱
ابدا نفهمیدم این حرف چرند شما چه ربطی به این داستان داره. داریم درمورد حذف شدن یک پورت محبوب از گوشی های اپل حرف می زنیم نه چیز دیگه ای. در ضمن، "سامسونگیا"؟ مگه سامسونگ ارث پدر کسیه؟ یا کلا فراموش کردی که ما مشتری این دستگاه ها هستیم و نه فک و فامیلشون؟

علیرضا

۱۳۹۴/۹/۱۰
خب اینطوری که نمیشه یه هدفون خوب و قوی بهش وصل کرد فقط باید از هندزفری خودش استفاده کرد:/
بعد موقع شارژ نمیشه چیزی گوشید که!!

حسن

۱۳۹۴/۹/۹
افرا جان حیفه فقط یدونه لایک میشه داد اما واقعا حرفت طلاست!!

محمدرضا

۱۳۹۴/۹/۸
وقتی هر سال یه گوشی میده هرکسی که اپل بخواد مجبوره همینو بخره ، لابد یهو دیدی یه چیز جدید زدن بعد گفتن این جک 3.5 نیست ، این آی جک هست !