خانهاخبار
شایعه عرضه مدل جدید Galaxy A7 با سه گیگابایت رم

شایعه عرضه مدل جدید Galaxy A7 با سه گیگابایت رم

شایعات تازه منتشرشده از این حکایت دارد که سامسونگ به‌زودی مدل جدید گلکسی ای7 خود را با سه گیگابایت حافظه رم وارد بازار می‌کند.
۱۳۹۴/۹/۵

به نظر می‌رسد نسل بعدی گلکسی A7 سامسونگ دارد مراحل پایانی تولید را طی می‌کند و آماده ورود به بازار می‌شود. در روزهای گذشته نشانه‌هایی از وجود این مدل به دست آمد و اکنون شاهد درز کردن برخی مشخصات فنی کلیدی این دستگاه در TENAA هستیم.
برای گلکسی A7 جدید، که بسیار شبیه گلکسی اس6 سامسونگ است، شماره مدل SM-A7100 انتخاب شده. این دستگاه قرار است از پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 1.7 گیگاهرتز، نمایشگر 5.5 اینچی Full HD و 3 گیگابایت حافظه رم استفاده کند. مدل جدید A7 حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقا خواهد داشت و به دوربین‌های 13 و 5 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

 

image

 

گلکسی ای7 (2016) ابعادی برابر با 151.5 در 73.95 در 6.95 میلی‌متر و وزنی معادل 155 گرم دارد و سیستم عامل اندروید 5.1.1 لالیپاپ روی آن نصب خواهد بود. هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه و قیمت این دستگاه منتشر نشده است، اما با توجه به گرفتن تاییدیه TENAA، احتمالا به‌زودی شاهد ورود آن به بازار خواهیم بود.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ali_saghaei

۱۳۹۴/۹/۵
جناب آقای سیدی عزیز عنوان مطلب با متن همخوانی نداره!
فرمودین : شایعه عرضه مدل جدید Galaxy A7 با سه گیگابایت رم
در حالیکه توی متن آوردین : این دستگاه قرار است از پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 1.7 گیگاهرتز، نمایشگر 5.5 اینچی Full HD و 2 گیگابایت حافظه رم استفاده کند.
اصلاح بفرمایین لطفا!

افرا

۱۳۹۴/۹/۵
کاری ک سامسونگ میکنه مٍث اینه سیب زمینی سرخ میکنه برا نهار بعد کسی نمیخوره برا شام همون سیبزمینی رو یه تخم مرغ میشکنه روش باز میزاره رو میز
خجالتم نمیکشه