خانهاخبار
پردازنده Galaxy A9 اسنپدراگون 620 خواهد بود

پردازنده Galaxy A9 اسنپدراگون 620 خواهد بود

سامسونگ قرار است یک گوشی دیگر به لیست بلندبالای گوشی‌های تولیدی‌اش اضافه کند. گلکسی ای9، که احتمالا تا چند هفته دیگر شاهد معرفی‌اش خواهیم بود، در بنچمارک Geekbench تست شده است.
۱۳۹۴/۹/۳

سامسونگ امسال انبوهی از گوشی‌های هوشمند، از میان‌رده گرفته تا پرچم‌دار، معرفی کرده است، اما به نظر می‌رسد آخرین گوشی این کمپانی در سال 2015 نسل دوم سری Galaxy A خواهد بود. در چند روز گذشته تصاویری از نسل دوم Galaxy A3 ،A5 و A7 در فضای مجازی منتشر شد. هر سه گوشی فوق در بنچمارک‌های مختلف آزمایش شده‌اند و احتمالا تا عرضه آنها فاصله زیادی نداریم.

اما غیر از این سه گوشی، که مدل‌های پیشرفته‌تر نسخه‌های بالادستی خود هستند، سامسونگ قصد دارد گوشی جدید Galaxy A9 را نیز به بازار بفرستد. چندی پیش اطلاعات این گوشی در پایگاه اطلاع‌رسانی Zauba منتشر شد. حال شاهد حضور این گوشی هوشمند در بنچمارک Geekbench هستیم. براساس اطلاعات این بنچمارک، پردازنده Galaxy A9 اسنپدراگون 620 هشت هسته‌ای 64 بیتی خواهد بود. از طرف دیگر مشخص شده این گوشی رم 3 گیگابایتی دارد و اندروید نصب‌شده روی آن نسخه 5.1.1 است. براساس اطلاعات این بنچمارک، گوشی جدید سامسونگ در تست تک‌هسته‌ای امتیاز 1446 و در تست چندهسته‌ای امتیاز 4134 را به خود اختصاص داده است.

 

image

 

براساس این اطلاعات، Galaxy A9 قدرتمندترین گوشی سری A سامسونگ تاکنون خواهد بود. درست است که پردازنده این محصول از پردازنده‌های میان‌رده شرکت کوآلکام است، اما سایر مشخصات گوشی بسیار خوب به نظر می‌رسد و می‌توان آن را در دسته میان‌رده پیشرفته قرار داد. بدنه Galaxy A9 از جنس فلز است و احتمال زیادی هست که شاهد حسگر اثر انگشت هم در آن باشیم. البته پیش از این تصاویری از این گوشی منتشر شد که به نظر نمی‌رسد واقعی باشد، زیرا طراحی گوشی درون تصویر با اصول پایه‌ای طراحی سامسونگ صورت نگرفته است. این تصویر را در ادامه مشاهده می‌کنید. به‌هرحال باید تا چند هفته آینده صبر کرد و دید کدام‌یک از شایعات به واقعیت تبدیل می‌شود.

 

image

منبع: Android Headlines
 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Ali

۱۳۹۴/۹/۴
این گوشیhtcنیست؟میگن الجی خلاقیت نداره بعد به این کار سامسونگ میگن خلاقیت.نبردیمو معنی خلاقیتو فهمیدیم

افرا

۱۳۹۴/۹/۴
درود خداوند برتو باد

yh

۱۳۹۴/۹/۳
هر کی بوده ارزو داشته گوشی سانی شبیه اچ تی سی بشه...اچ تی سی وان ایی نه رو برداشته اسپیکرشو رنگ کرده:))))))))اسمشو گذاشته سامی....

VistaMobile

۱۳۹۴/۹/۳
با این مشخصات 900 تومن میارزه و عالی هستش قیمت بیشتر نمیصرفه و میتونی پرچمداران سال گذشته رو بخری .

افرا

۱۳۹۴/۹/۳
سامسونگ خودشه و یه پردازنده خفه کرد خودشو خجالتم نمیکشه دو سال دیگه دمپایی سامسونگ با صفحه نمایش 4kو پردازش گر 18 هسته ای.اعدادو رقم باید با کارایی یکی باشن بالا بردن این چیزا که فایده نداره