خانهاخبار
صفحه نمایش لمسی برخی از مدل‌های Nexus 5X هنگام شارژ از کار می‌افتد

صفحه نمایش لمسی برخی از مدل‌های Nexus 5X هنگام شارژ از کار می‌افتد

مدت زمان زیادی از معرفی و عرضه Nexus 5X نگذشته و اخیرا گزارش‌هایی از کاربران دریافت شده که صفحه نمایش این محصول هنگام شارژ شدن بسیار کند می‌شود.
۱۳۹۴/۹/۱

اگر در دنیای گوشی‌های موبایل جست و جو کنید، هیچ محصولی را پیدا نخواهید کرد که بی عیب و نقص باشد. هر اسمارت فونی که تولید می‌شود پس از رسیدن به دست کاربر، عیب‌هایش مشخص می شود و گویا این اتفاق برای Nexus 5X نیز رخ داده است. برخی از صاحبان این گوشی جدید گوگل گزارش داده‌اند که هنگام شارژ کردن تلفن همراهشان، عملا نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

image

 

کاربران در وبسایت Reddit پست‌هایی در این زمینه منتشر کرده‌اند:

  • سلام دوستان، تاچ اسکرین Nexus 5X من وقتی که اون رو با شارژر خودش شارژ می‌کنم، کند میشه. این مسئله به خصوص موقع تایپ کردن سریع خیلی به چشم میاد. کسی هست که این مشکل رو داشته باشه؟ ممکنه مشکل از شارژر من باشه؟ با شارژ‌های دیگه که قدیمی هستند این مشکل رو ندارم.
  • حتی هنگام استفاده از شارژر و کابلی که توی بسته بندی خود دستگاه هست، موقع شارژ کردن تاچ اسکرین گوشی دیر به دستورات پاسخ میده. بعضیا میگن این مسئله به خاطر اختلالی هست که شارژر‌های 3 آمپری توی صفحه نمایش خازنی گوشی بوجود میاره.
  • من اول متوجه این موضوع نشده بودم اما الان کاملا برام تبدیل به یک معضل شده. موقعی که گوشی داره شارژ میشه مجبورم انگشتم رو محکم‌تر فشار بدم و آروم‌تر حرکتش بدم. چون اگه مثل حالت عادی ازش استفاده کنم، نمیتونه فشار انگشتم رو تشخیص بده.

در فروم XDA نیز در این مورد تاپیکی ایجاد شده است:

  • کس دیگه‌ای هم موقع شارژ کردن Nexus 5X با مشکل کند شدن دستگاه در مقایسه با بقیه گوشی‌ها مواجه شده؟ این مسئله خیلی داره آزارم میده و هیچ راه حلی براش پیدا نکردم. مشکل فقط مربوط به استفاده از یک اپلیکیشن خاص هم نیست. حدفاصل ضربه زدن من و عمل کردن دستگاه یک لگ کاملا واضح وجود داره. این مشکل رو تا حالا توی هیچ گوشی دیگه‌ای ندیده بودم.

افراد دیگری نیز در فروم رسمی محصولات گوگل به این مشکل اشاره کرده‌اند. هنوز گوگل به این موضوع پاسخی نداده است.

منبع: 9TO5Google

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

makenzi

۱۳۹۴/۹/۵
درود
علت اصلیش این هست که این گوشی‌ها فروش بیشتری دارند،
و قاعدتا خیلی‌ها هستند که دوست ندارند، این گوشی‌ها خوب
بفروشند!
به همین خاطر اگر هم یک مشکل جزئی وجود داشته باشه، بسیار
بزرگش میکنن!

سرو

۱۳۹۴/۹/۳
انقدری سامسونگ دشمن داره اپل طرفدار نداره.هر چی بهتره دشمنش زیاد میشه.چون ایشیپ های متعصب وقتی موقعیت برندشونو در خطر میبینن بغض و عقدشون زیاد میشه خخخخخ

افرا

۱۳۹۴/۹/۲
بله مثل پراید خخخخخخ اونم ادم میکشه بهترررررررررررررررررررین خخخخخخخخ

سرو

۱۳۹۴/۹/۲
همیشه مقایسه با بهترین انجام میشه

افرا

۱۳۹۴/۹/۲
هرچی باشه طرفو نمیکشه(اشاره به ترکیدن سامسونگ)