خانهاخبار
معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: تقویم فارسی

معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: تقویم فارسی

اپلیکیشن تقویم فارسی برنامه‌ای ساده و کم‌حجم برای گوشی‌های اندرویدی است که امکانات کامل و خوبی به کاربر ارائه می‎دهد.
۱۳۹۴/۹/۱

همراه داشتن و دم دست بودن یک تقویم همیشه به مدیریت کارها و زمان ما کمک بسیار می‌کند. به همین دلیل است که از قدیم روی میز بسیاری از افراد یا در جیب آنها تقویم کوچکی دیده می‌شود. اما امروزه خیلی از مردم وظیفه مدیریت زمان و کارهای خود را به گوشی هوشمندشان می‌سپارند؛ وسایلی که به‌خوبی از عهده یادآوری و زمان‌بندی کارها برآمده‌اند.
معمولا در اکثر گوشی‌های هوشمند پشتیبانی از تقویم هجری شمسی، که مورد استفاده ایرانیان است، در نظر گرفته نشده، به همین دلیل بسیاری از توسعه‌دهندگان ایرانی با ساخت اپلیکیشن‌هایی این خلا را تا حد زیادی پر کرده‌اند. تقویم فارسی یک اپلیکیشن ساده و کارآمد است که با داشتن حجمی کمتر از 500 کیلیوبایت به‌راحتی روی هر گوشی‌ای نصب می‌شود.

 

image
image

 

با اجرای تقویم فارسی، صفحه ماه جاری که در آن هستیم نمایش داده می‌شود که به دور از هر گونه شلوغی و آیتم‌های اضافه است. پایین صفحه تاریخ کامل روز جاری به شمسی، قمری و میلادی نمایش داده می‌شود که با لمس روزهای دیگر می‌توانید تاریخ آنها را نیز مشاهده کنید. در تقویم فارسی روزهای تعطیل با رنگ آبی مشخص شده که اگر آنها را لمس کنید، مناسبت مربوطه روی صفحه نقش می‌بندد. شما می‌توانید با سوایپ کردن صفحه به چپ و راست بین ماه‌های سال حرکت کنید و تقویم دیگر ماه‌های سال را هم ببینید.

 

image
image

 

اگر روی یکی از روزهای تقویم انگشتتان را نگه دارید، می‌توانید یک رویداد یا یادآوری در تقویم گوگل ثبت کنید. با خارج شدن از اپلیکیشن، تاریخ روز جاری در اندازه کوچک بالای صفحه نمایش داده می‌شود و با یک نگاه می‌توانید از تاریخ روز به فارسی و میلادی و قمری مطلع شوید.

 

image
image

 

اما امکانات تقویم فارسی به همین‌جا ختم نمی‌شود. در صورتی که مطلع شدن از اوقات شرعی برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد، می‌توانید از بخش تنظیمات شهر خود را انتخاب کنید تا از این پس اوقات شرعی روز به شما نمایش داده شود. از دیگر امکانات اپلیکیشن تقویم فارسی می‌توان به تبدیل‌کننده تاریخ و قبله‌نما اشاره کرد که از منوی سه‌نقطه بالای صفحه قابل استفاده است.


دانلود اپلیکیشن تقویم فارسی از بازار

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)