خانهاخبار
گلکسی اس 7 و اس 7 اج تست‌های مخابراتی را از سر گذراندند

گلکسی اس 7 و اس 7 اج تست‌های مخابراتی را از سر گذراندند

گویا سامسونگ قرار است از دو پرچمدار جدیدش، Galaxy S7 و Galaxy S7 edge، زودتر از تاریخ مورد انتظار رونمایی کند. خبر انجام شدن تست‌های مخابراتی هم این احتمال را تایید می‌کند.
۱۳۹۴/۸/۲۶

چند هفته است که شایعات در مورد Galaxy S7 و برادر دوقلویش Galaxy S7 edge قوت گرفته. به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد خیلی زودتر از آنچه انتظار داریم، یعنی پیش از کنگره جهانی موبایل بارسلونا، از این دو گوشی رونمایی کند. شنیده‌ها از این قرار است که زمان معرفی پرچم‌داران جدید سامسونگ ژانویه 2016 خواهد بود. توییت ایوان بلس، وبلاگ‌نویس مشهوری که پیش از رونمایی محصولات دیجیتال اطلاعات آنها را منتشر می‌کند، مهر تاییدی بر این فرضیه است.

 

image

 

بلس معتقد است با توجه به تست‌هایی که این دو گوشی اخیرا در شرکت مخابراتی AT&T از سر گذرانده‌اند می‌توانیم اوایل سه‌ماهه اول سال 2016 منتظر معرفی این دو پرچم‌دار باشیم؛ به‌عبارت دیگر، از آغاز ماه ژانویه تا اواسط فوریه. با این توییت شایعات قبلی هم در مورد تاریخ معرفی گلکسی‌های جدید قوت گرفته است.

در سال‌های اخیر سامسونگ در کنگره جهانی موبایل بارسلونا اقدام به رونمایی از پرچم‌داران سری گلکسی اس خود کرده است. کنگره بارسلونا امسال روزهای 22 تا 25 فوریه (3 تا 6 اسفند) برگزار می‌شود و ممکن است سامسونگ بخواهد از این موقعیت استفاده کند و گوشی‌های جدیدش را معرفی کند. اما این احتمال هم هست که، مانند مراسم رونمایی Galaxy Note 5، تصمیم بگیرد کنفرانس مستقلی برگزار کند و بدین صورت از پرچم‌داران جدیدش پرده بردارد.

پیش از این خبرهایی مبنی بر استفاده سامسونگ از پردازنده جدید شرکت کوآلکام، اسنپدراگون 820، در برخی مدل‌های Galaxy S7 منتشر شده بود؛ پردازنده چهار هسته‌ای قدرتمندی که اخیرا معرفی شده و به نظر می‌رسد یکه‌تاز بازار پردازنده‌ها در سال 2016 باشد. اگر این خبر صحت داشته باشد، باید دید که پردازنده تولیدی شرکت سامسونگ، یعنی اگزینوس 8890، چگونه با این پردازنده رقابت خواهد کرد. گویا قرار است مدل‌های تولیدشده با اسنپدراگون در بازار امریکا و چین و مدل‌های تولیدی با اگزینوس در بازار اروپا و سایر بازارهای بین‌المللی به فروش برسند.

منبع: 9TO5Google

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

ali_saghaei

۱۳۹۴/۸/۳۰
با نظر آقا امین موافقم.دوستانی که گفتن خریدار گوشی های هوشمند حداقل انتظار دارن یکسال گوشیشون توی بورس باشه و به عنوان یه گوشی تاپ مطرح بشه یا نمیدونن گوشی تاپ چیه!!! یا اینکه میخوان با پرداخت یه قیمت کم یا متوسط یه گوشی درحد تاپ داشته باشن که اینم جزو محالاته عزیز. بقول معروف هرچقدر پول بدی همون قدرم آش میخوری. شما اگه میخوای یه گوشی اندرویدی داشته باشین و گوشیتون حداقل یکسال جزو بهترینهای بازار باشه میتونین از سری اس یا نوت سامسونگ انتخاب کنی که قطعا جزو بهترینهای بازار اندروید هستن. و سری اس (اس6 و اس6 اج یا حتی نوت 5 و اس 6اج+) امسال واقعا با بقیه برندهای اندرویدی کاملا متمایز بود. من اساسا به مقایسه اپل و سامسونگ یا هر برندی با اپل اعتقاد ندارم سیستم عاملIOS اپل مختص گوشیهای خودشه وبزرگترین وجه تمایز اپل با بقیه شرکتها همین سیستم عاملشه وگرنه اگه بحث سر فلزی بودن بدنه باشه که گوشیهای سری M از HTC بنظر خیلیا به مراتب از اپل سرتره. بهتره وارد جزییات نشیم. چون جز سیستم عامل گوشی های اپل در مورد سایر مشخصات در مقابل سخت افزارهای گوشیهای دیگه اندرویدی امروزی خیلی درسطح پایین تری قرار دارن. موفق باشین

Amin

۱۳۹۴/۸/۲۹
گوشی های بالارده سامسونگ (سری S ) سالی یک مرتبه درحوالی ماه February معرفی میگنه.

امین

۱۳۹۴/۸/۲۹
گوشی های بالا رده سامسونگ(سری اس ) سالی یک محصول معرفی میکنه.
درضمن جهش پیشرفت سامسونگ خیلی بیشتر از برندهای دیگه هست.

افرا

۱۳۹۴/۸/۲۸
حرفی که زدی در مورد شامپو پرژک صحت داره نه ی شرکت که میخواد خودشو خاص نشون بده و با شرکت های خاص رقابت کنه.مثل اینه بگی هر خونه ای که ماشین داره یه متور و دوچرخه هم توی خونش هست پس شرکت مازراتی بیاد دوچرخه بزنه.درزمن فروش بالا نشونه ی کیفیت یه محصول نیست جنس ارزون مشتریش زیاده.مردم ما تو 5 روز 5000تا پراید خریدن (همین طرحه بووووووووود خخخخخخخخخخ) اما شرکت لامبورگینی تو یسال 14 15 تا میفروشه پس پراید بهتره ؟

yh

۱۳۹۴/۸/۲۷
به جای کمیت به دنبال کیفیت باشه براش خیلیربهتره...تنوع هم حدی داره...باید روحیه و خواست مشتری رو هم در نظر گرفت... خیلیا دوست دارند این همه پولی که پای گوشی پرچم دار میدن حداقل گوشیشون یه سال تک و بهترین باشه و بالا دستش گوشی نیاد و چون بالا دستش کمپانی گوشی دیگه نمیده طبیعتا افت قیمتی هم نداشته باشه و از طرفی هم ساپورت نرم افزاری به صورت کامل تو اون یه سال براش بیاد(نه فقط رفع تکلیفی اپدیت بیاد)....الان کسی سامی بخره به هیچ عنوان همچین حسی بهش دست نمیده چون میدونه صد درصد افت قیمت زیاد خواهد داشت و صد درصد دو سه ماه دیگه یه گوشی دیگه از سامی بالا دستش میاد... برا همنه که سری نوت سامی از همه مدلاش بیشتر میفروشه چون سالی یه بار میاد باشد که تغییرات انچنانی هم نداره