خانهاخبار
​گوشی جدید هوآوی در راه است

​گوشی جدید هوآوی در راه است

Mate 8 جدیدترین محصول هواوی است که احتمالا هفته آینده رونمایی می‌شود. عکس‌های میت 8 هوآوی به‌تازگی به بیرون درز کرده است.
۱۳۹۴/۸/۲۶

شایعات زیادی در مورد محصول جدید هوآوی در ماه‌های گذشته منتشر شده است. گمانه‌زنی در مورد نمایشگر 2K، سنسور مرموز فبلت هوآوی، تصاویر و ویدئوهای لورفته از جمله اخباری‌اند که در هفته‌های اخیر دیده‌ایم. در این مطلب با عکس‌هایی روبرو می‌شویم که به‌نظر می‌رسد به فبلت میت 8 مربوطند. البته با بخشی از سخت‌افزار احتمالی این محصول نیز آشنا می‌شویم.

 

image

 

اولین چیزی که در عکس نظر را جلب می‌کند قاب پشتی است. پایین دوربین قسمتی مشاهده می‌شود که به سنسور اثر انگشت نکسوس 6پی (Nexus 6P) بی‌شباهت نیست. احتمالا این قسمت جایگاه سنسور اثر انگشت میت 8 است. باید به این سنسور عادت کنیم، چون احتمالا به امضای هوآوی تبدیل شود.
پیش‌بینی‌ می‌شود میت 8 مشخصات فنی زیر را داشته باشد:

  • نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 
  • پردازنده 8 هسته‌ای Kirin 950
  • دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی
  • دوربین دوم 8 مگاپیکسلی
  • حافظه رم 3 گیگابایتی (احتمالا نسخه 64 گیگابایتی آن به 4 گیگابایت رم مجهز باشد)
  • حافظه داخلی 32 گیگابایتی (مدل پایه)
  • باتری مناسب و پشتیبانی از Fast Charging

 

image

 

هوآوی سال پرکاری را پشت سر می‌گذارد؛ ارائه محصولات متنوع در زمان‌های مختلف نشان می‌دهد هوآوی همچنان به کسب سهم بیشتری از بازار فکر می‌کند. میت 8 احتمالا هفته آینده روز 26 نوامبر (5 آذر 94) معرفی و در تعطیلات آخر سال وارد بازار می‌شود.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

اصغر کبیریان

۱۳۹۴/۸/۲۷
اشاره ای به فورس تاچ نشده؟

نیما

۱۳۹۴/۸/۲۶
به نظرتون فوق اچ دی تو ذوق نمیزنه؟ اونم واسه فبلت 6 اینچی!!! و همینطور دوربین 13

محمد مهدی

۱۳۹۴/۸/۲۶
با تشکر از سایت خوب جی اس ام که گوشی های تمامی کمپانی هارو بررسی میکنه و فرقی بینشون نمیزاره من حدود یک ساله که هر روز وارد سایت شما میشم و از طرفدارای پر و پا قرصتونم