خانهاخبار
با گوگل مپس همکاری کنید و 1 ترابایت فضا جایزه بگیرید

با گوگل مپس همکاری کنید و 1 ترابایت فضا جایزه بگیرید

گوگل به‌تازگی طرحی اجرا کرده است که در آن کاربرانی که در تکمیل اطلاعات گوگل مپس همکاری می‌کنند سطح‌بندی می‌شوند و براساس سطح خود از این شرکت جایزه دریافت می‌کنند.
۱۳۹۴/۸/۲۵

یکی از ویژگی‌های خوب گوگل مپس این است که بسیاری از اطلاعات آن را کاربران محلی ثبت می‌کنند و همان‌ها نیز بررسی و بازبینی‌شان می‌کنند. ایجاد جاده‌های جدید، بسته شدن دسترسی‌های قدیمی، تغییر در مناظر شهری و... چیزهایی‌اند که اگر قرار باشد خود این شرکت تغییرشان دهد و اطلاعاتشان را به‌روز کند، ممکن است زمان زیادی طول بکشد. اما کاربران محلی بهترین افراد برای انجام دادن این کارند، چون هم به منطقه آشنا هستند و هم خیلی زود از این‌گونه تغییرات باخبر می‌شوند.

 

image

 

اگر از جمله کاربرانی هستید که در تکمیل اطلاعات گوگل مپس به گوگل کمک می‌کنند، از این پس برای همکاری خود از گوگل پاداش خواهید گرفت! براساس برنامه جدید گوگل، هر کاربر بسته به نوشتن بررسی، آپلود عکس، اضافه کردن اطلاعات و کارهایی از این قبیل امتیاز می‌گیرد. طبعا هرچه امتیاز بیشتری به دست آورید، سطح شما نیز بالاتر می‌رود.
با رسیدن به سطح 4، گوگل 1 ترابایت فضای رایگان روی گوگل درایو جایزه می‌دهد و با رفتن به سطح 5 واجد شرایط شرکت در اجلاس 2016 و ملاقات با سایر کاربران همکار و بازدید از مقر گوگل خواهید شد. برای شروع همکاری باید به این صفحه بروید و با ثبت‌نام کار خودتان را آغاز کنید.


منبع: TheVerge

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

یوسف

۱۳۹۹/۲/۲۵
من به سطح 5 رسیدم چیکار باید کنم حالا

mosi229

۱۳۹۴/۸/۲۶
آی پی ایران قبول نمیکنه !
We're sorry, but this service is not available in your country.

poorya

۱۳۹۴/۸/۲۵
برای ای پی ایران ارور فُربیدن میده