خانهاخبار
تاریخ انتشار اندروید 6 برای ‌گوشی های سامسونگ مشخص شد

تاریخ انتشار اندروید 6 برای ‌گوشی های سامسونگ مشخص شد

بر اساس سندی تازه منتشرشده از سامسونگ، مشخص شده که گوشی‌های این شرکت قرار است چه زمانی به اندروید 6 مارشمالو به‌روزرسانی شوند. ممکن است زمان انتشار این آپدیت در کشورهای مختلف با هم متفاوت باشد.
۱۳۹۴/۸/۲۴
توجه: در لینک‌های زیر می‌توانید فهرست کامل گوشی‌های سامسونگ که اندروید 6 برای آنها منتشر شده است را ببینید.

اگر از دارندگان گوشی‌های سامسونگ هستید و می‌خواهید بدانید چه زمانی گوشی شما به نسخه 6 اندروید آپدیت می‌شود، خوب است بدانید امروز اطلاعاتی از برنامه‌های این شرکت به بیرون درز کرده که زمان‌بندی مشخصی برای این کار در اختیار شما می‌گذارد.
در این سند، که تصویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید، 2 فاز برای انتشار آپدیت اندروید 6 در نظر گرفته شده است. در فاز اول گوشی‌های گلکسی نوت 5 و گلکسی اس6 اج پلاس اولین گوشی‌های هوشمندند که حدود 1 ماه دیگر اندروید مارشمالو را دریافت می‌کننند. پس از این دو فبلت نوبت به گلکسی اس6 و اس6 اج می‌رسد که ماه ژانویه برای آپدیت شدن آنها در نظر گرفته شده است. در فوریه هم نوبت به فبلت‌های گلکسی نوت 4 و گلکسی نوت اج خواهد رسید.

 

image

 

علاوه بر این 6 دستگاه، دو گوشی گلکسی اس5 و گلکسی آلفا نیز در فاز اول برنامه به‌روزرسانی قرار دارند که البته هنوز آپدیت آنها از نظر فنی تایید نشده، به همین دلیل زمان مشخصی هم برای این دو دستگاه اعلام نشده است.
تمام گوشی‌هایی که در فاز دو قرار گرفته‌اند، مثل گلکسی A8 ،A7 ،A5 ،A3 ،E7 و E5، هنوز منتظر تاییدند و کمپانی سامسونگ تاریخی برای آپدیت کردن آنها تعیین نکرده است.


منبع: Phone Arena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (484 نظر)

محمدامین

۱۳۹۶/۵/۱۱
نه فعلا نیومده وزمان اومدنش رونمیدونم

الیاس

۱۳۹۶/۳/۱۴
با سلام اگ گوشیتون رو خودتون اپدیت کردین ببرین به گوشی فروشی اونا میدونن چیکار کنن

Amir

۱۳۹۶/۲/۸
سلام من گوشی A52016دارم بعد میخوام اندرویدشو ارتقا بدم به اندروید ۶میگه آخرین به روز رسانی انجام شده ولی همون اندروید 5هنوز میشه راه نمایی کنید خیلی ممنون میشم

محمد جلیلی

۱۳۹۶/۱/۲۱
سلام برای گراند پرایم هم اندروید شیش اومده؟

آرمین

۱۳۹۶/۱/۱۴
چون آپدیت شده قبلا
وقتی آپدیتش میاد گوشی فروش ها آپدیت مکنن
مالم من همین طوری هستش