خانهاخبار
تماشا کنید: دراپ تست LG V10 از ارتفاع 275 متری (زیرنویس فارسی)

تماشا کنید: دراپ تست LG V10 از ارتفاع 275 متری (زیرنویس فارسی)

یکی از خصوصیات گوشی LG V10 داشتن بدنه ضد شوک است. حالا گروهی از کاربران برای تست این ویژگی، آن را از ارتفاع 275 متری به زمین انداخته‌اند که می‌توانید ویدئوی آن را با زیرنویس فارسی در ادامه مطلب مشاهده کنید.
۱۳۹۴/۸/۱۹

ال‌جی وی10 با طراحی زیبا و مشخصاتی فوق‌العاده توجه بسیاری از اهالی وب را به خود جلب کرده است. این گوشی از دو نمایشگر 5.7 اینچی و 2.1 اینچی بهره می‌برد و به دو دوربین سلفی نیز مجهز شده است. دوربین اصلی این گوشی هوشمند 16 مگاپیکسلی است و تراشه اسنپدراگون 808 و 4 گیگابایت حافظه رم نیز در آن به کار گرفته شده.

چند روزی است که گوشی جدید ال‌جی راهی بازار شده و قرار است به‌زودی آن را در بازار ایران نیز شاهد باشیم. اما به‌تازگی دراپ تستی روی LG V10 انجام شده است که نتیجه جالب توجهی دارد. در ویدئوی زیر این گوشی هوشمند، که بدنه‌ای ضد شوک دارد، از ارتفاع 275 متری به زمین انداخه می‌شود که می‌توانید آن را با زیرنویس فارسی مشاهده نمایید.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

majid.sha

۱۳۹۴/۹/۱۲
عزیزم
همین کارو با 6s انجام دادن!
فقط فرقش با v10 این بود که بیچاره از وسط تاشد
یه سرچ تو یوتیوب بزن میبینی

amir

۱۳۹۴/۸/۲۶
نمیخواینش بدین به ما چرا میترکونینش ؟ والا

ggggggggg

۱۳۹۴/۸/۲۱
fffffffffffffffff

فرزان

۱۳۹۴/۸/۲۱
اینا فقط دوستداران اپل هستن که فقط گول برندو می خورن اگه نه اپل رو هم از اون ارتفاع بندازی کمتر از این آسیب نمی بینه البته اگر هم نبینه بازم از خوبیای گوشی های دیگه کم نمی کنه چون یکی از حسنای گوشی مقاوم بودن در بابر ضربست متغیر های زیادی برای مقایسه وجود داره

safar

۱۳۹۴/۸/۲۱
این تست.مقدار ارتفاع پرنده کوادروتوربود نه گوشی!