خانهاخبار
گوشی های هوشمند سال 2013 که محبوبیت خود را حفظ کرده اند

گوشی های هوشمند سال 2013 که محبوبیت خود را حفظ کرده اند

گوشی‌هایی که در این مطلب حضور دارند از جمله محبوب‌ترین‌های بازارند. این گوشی‌ها محصولاتی‌اند که در سال 2013 تحت عنوان پرچمدار وارد بازار شده‌اند و همچنان از محبوبیت خاصی بین کاربران برخوردارند. با هم به این گوشی‌های دوست‌داشتنی نگاهی می‌اندازیم.
۱۳۹۴/۸/۱۷

وقتی صحبت از خرید گوشی هوشمند به میان می‌آید، فاکتورهای مختلفی تاثیرگذار می‌شوند؛ مانند سلیقه شخصی، انتظار از گوشی، نحوه استفاده و قیمت. اکثر کاربران هنگام خرید گوشی هوشمند این فاکتورها را در نظر می‌گیرند و معمولا بر همین اساس گوشی موردنظر خود را انتخاب می‌کنند. در این مطلب با گوشی‌هایی آشنا می‌شویم که با گذشت بیش از دو سال از عمرشان هنوز طرفداران بسیاری دارند و کاربران را به سوی خود جذب می‌کنند.

 

آیفون 5اس بادوام، دوست‌داشتنی و محبوب

افراد بسیاری آیفون 5اس را گوشی انقلابی اپل معرفی می‌کنند. نسخه اس از پنجمین سری آیفون‌های اپل با سروصدای زیادی وارد بازار شد، با امکاناتی که در زمان خود در زمره بهترین‌ها بود. اما پس از گذشت دو سال همچنان شاهدیم که آیفون 5اس در بازار خوش می‌درخشد: کاربران بسیاری هنگام خرید آیفون، 5اس را در لیست خود قرار می‌دهند و نگاهی هم به آن می‌اندازند.

 

image

 

اولین آیفونی که به سنسور اثر انگشت مجهز بود، با صفحه نمایش کوچک، هنوز هم محبوب دل بسیاری از کاربران است، طوری که هنوز در بازار ایران می‌توان آیفون 5اس نو یافت. شاید این دستگاه از لحاظ سخت‌افزاری با پرچم‌‌داران امسال تفاوت بسیاری داشته باشد، اما با توجه به قیمت آن می‌توان آیفون 5اس را آیفونی میان‌رده دانست که دوربین خوبی دارد و مناسب کسانی است که به خرید گوشی گران‌قیمت علاقه‌ای ندارند.

 

اچ‌تی‌سی وان ام7

این دستگاه ساخت اچ‌تی‌سی یکی از بهترین گوشی‌های زمان خود بود. بدنه تمام‌آلومینیومی یک‌تکه، نمایشگر چشم‌نواز و دو بلندگو که صدایی بسیار عالی تولید می‌کنند از جمله ویژگی‌های بارز اچ‌تی‌سی وان‌ ام‌7 است.

 

image

 

کمتر کاربری پیدا می‌شود که اندروید را دوست بدارد و به اچ‌تی‌سی علاقه نشان ندهد. ظاهر خوش‌ساخت و خوش‌دست این محصول در کنار سخت‌افزار و کارایی مناسب، تجربه‌ای متفاوت برای کاربر رقم می‌زند، طوری که همچنان وان ام7 را در دسته محبوب‌های قدیمی بازار قرار می‌دهد. اگر دوربین گوشی هوشمند برایتان اهمیت چندانی ندارد و زیاد اهل عکاسی کردن نیستید، ام7 می‌تواند گزینه مناسبی باشد؛ البته برای پیدا کردن این گوشی باید تلاش بیشتری بکنید و بازار را بهتر بگردید.

 

نکسوس 5

بسیاری از طرفداران اندروید نکسوس 5 را گوشی کاملی معرفی می‌کنند. این محصول از اندروید خالص (Stock) قدرت می‌گیرد و طراحی بسیار چشم‌نوازی دارد. خوش‌دست و زیبا بودن از جمله ویژگی‌های نکسوس 5 است که علاقه‌مندان فراوانی به خود جذب کرده، چون این گوشی به‌راحتی در جیب و دست قرار می‌گیرد، بدون اینکه کوچک‌ترین اذیتی بکند.

 

image

 

قیمت نکسوس 5 به نسبت گوشی‌های زمان خود بسیار کم بود و این شاید یکی از دلایلی است که باعث شده این محصول همچنان در لیست خرید بسیاری از کاربران قرار داشته باشد. قیمت پایین و سخت‌افزار مناسب و فراتر از قیمتش از جمله ارکان موفقیت این محصول در بازار گوشی‌های هوشمند است. از دیگر ویژگی‌های این محصول دریافت منظم به‌روزرسانی‌هایی است که گوگل برای سیستم عامل اندروید منتشر می‌کند. البته گوگل امسال فروش این محصول را متوقف ساخت؛ به این ترتیب می‌توان گفت ممکن است قیمت آن در بازار کمی بیشتر شود، چون نکسوس 5 نو بسیار کمیاب می‌شود، و چه‌بسا همین حالا هم چنین اتفاقی برای این محصول رخ داده باشد. البته نکسوس 5 از جمله گوشی‌هایی است که از خرید نسخه کارکرده آن نیز پشیمان نخواهید شد.

منبع: BGR

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

رضا

۱۳۹۵/۲/۱۵
سلام یه ساله اچ تی سی وان m7دارم با کیفیت ترین گوشی عمرم بود سامسونگ داشتم هواوی داشتم سونی داشتم اما هیچ کدوم این یکی نشد اما سونی هم خوب بود ولی کیفیت صفحه زیاد نه. براتون از این گوشی بگم. بانداش صدا میده در حد لامبورگینی. باکلاس هست در حد لامبورگینی.کیفیت داره مرگی. و اخرین سخنم ارزون هست عینه پراید ما که راضی بودیم و هستیم امید وارم شما هم همیشه راضی و قانع باشید یا علی مدد

Pouria

۱۳۹۴/۱۲/۱۰
کسی که گوشی بازه سامسونگ نمیگیره دستش

Pouria

۱۳۹۴/۱۲/۱۰
من سه ساله m7 دارم خیلیم راضیم و تاحالا هیچ مشکلی نداشته فقط باتریش ضعیف شده بو که وقتی عوضش کردم شد مثل اولش.....

جی اس ام

۱۳۹۴/۹/۱۵
دوست عزیز این مطلب به نقل از سایت BGR بوده و نظر نویسنده دخیل نبوده است.

alirezayasred

۱۳۹۴/۹/۱۴
وان ام7 از آیفونم شیک تر با اسپیکر های قدرتمندش