خانهاخبار
تصاویری از اپل موزیک روی اندروید منتشر شد

تصاویری از اپل موزیک روی اندروید منتشر شد

به نظر می‌رسد اپلیکیشن اپل موزیک برای پلتفرم اندروید در مراحل پایانی آماده‌سازی به سر می‌برد. حال تصاویری از اپل موزیک روی اندروید منتشر شده که از نسخه بتای آن گرفته شده است.
۱۳۹۴/۸/۲

اولین تصاویر از اپلیکیشن Apple Music روی اندروید فاش شده است. این اسکرین‌شات‌ها از نسخه بتای این اپلیکیشن گرفته شده‌اند و بیشتر قسمت‌های اپل موزیک روی اندروید را به نمایش گذاشته‌اند.

در این تصاویر می‌بینیم که اپل سعی کرده در طراحی منوها به‌صورت هوشمندانه‌ای از زبان طراحی اندروید استفاده کند. دسترسی به قسمت‌های مختلف اپلیکیشن از طریق منویی صورت می‌گیرد که در سمت چپ اپلیکیشن وجود دارد. همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، تمام قابلیت‌های اپل موزیک که در نسخه آی‌او‌اس آن وجود دارند مانند Beats1 ،Apple Music Connect ،For Me و… در این اپ هم عرضه شده‌اند. 

در اپلیکیشن اپل موزیک روی اندروید امکان تعیین فضای Cach برای ذخیره موزیک‌ها وجود دارد؛ امکانی که در آی‌او‌اس در اختیار کاربر نیست و به‌صورت خودکار تعیین می‌شود. با ذخیره موزیک‌ها می‌توان آنها را به‌صورت آفلاین نیز گوش داد.

 

image
image
 
image

 

تیم کوک، مدیرعامل اپل، اخیرا در یکی از مصاحبه‌های خود عنوان کرده بود اپل موزیک هم‌اکنون حدود ۶.۵ میلیون کاربری دارد که برای استفاده از این سرویس ماهانه پول پرداخت می‌کنند.

طبیعتا انتظار اپل این است که با عرضه نسخه اندروید برای این سرویس تعداد کاربران آن نیز به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

 

image
image
image

 

منبع: iClarified

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

حسین باختر اصل

۱۳۹۴/۸/۳
اپل بهترینه

حسین باختر اصل

۱۳۹۴/۸/۳
سامسونگی ها برن کشکشونه بسابن

حسین باختر اصل

۱۳۹۴/۸/۳
اینم اپله

ابوالفضل

۱۳۹۴/۸/۳
سلام ممنون از سایت خوبتون میخواستم بپرسم اپل موزیک موزیک های پارسی را هم در سیستمش داره یا نه

ممد

۱۳۹۴/۸/۳
اقای طرفدار اپلی .چه بخوای چه نخوای اندرویید هم طرفدارای خودشو داره حداقل همه میتونن ازش استفاده کنن و فراگیره مثل ایفون نیس دست یکسری افراد باشه اپل هم به این مساله پی برده که نمی تونه خودشو محبوس کنه