خانهاخبار
مقایسه عکس‌های لومیا 950 ایکس ال و لومیا 1520

مقایسه عکس‌های لومیا 950 ایکس ال و لومیا 1520

پرچم‌داران جدید مایکروسافت به دوربین‌های 20 مگاپیکسلی پیور ویو با لنز زایس مجهزند و بدون شک دوربین‌هایی قدرتمند دارند. در این مطلب نیم‌نگاهی می‌اندازیم به مقایسه عکس‌های لومیا 950 ایکس ال و لومیا 1520.
۱۳۹۴/۷/۲۱

از رونمایی از پرچم‌داران جدید مایکروسافت چند روزی می‌گذرد و اکنون این شرکت گوشی‌های لومیا 950 و 950XL را در همه فروشگاه‌های خود در سراسر امریکا در معرض نمایش گذاشته است تا علاقه‌مندان بتوانند نگاهی به این گوشی‌ها بیندازند.

 

image

 

حالا یکی از دوستداران این گوشی‌ها سراغ لومیا 950XL رفته و به مقایسه عکس‌های آن با لومیا 1520 پرداخته است؛ گوشی‌ای که دوربینی بسیار خوب دارد و از ویژگی‌های مشابه لومیا 950 ایکس‌ال (دوربین 20 مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکی تصویر) بهره می‌برد.

اگرچه دوربین لومیا 950 ایکس‌ال و لومیا 1520 رزولوشنی مشابه دارند، می‌دانیم در لومیا 950 ایکس‌ال لنز 6 عنصری و نسل ششم لرزشگیر اپتیکی تصویر به کار گرفته شده است. اندازه اپرچر این گوشی نیز به F1.9 رسیده که در مقایسه با اپرچر F2.4 لومیا 1520 بهبود یافته است.

برای مشاهده تصاویر در اندازه واقعی روی عکس‌ها کلیک کنید.

 

دوربین پشت لومیا 950 ایکس‌ال

image

 

دوربین پشت لومیا 1520

image

 

دوربین جلو لومیا 950 ایکس‌ال

image

 

دوربین جلو لومیا 1520

image

 

این عکس‌ها به‌خوبی گویای ویژگی‌های دوربین‌های این دو گوشی‌اند و کاملا مشخص است کیفیت عکس‌های پرچم‌دار مایکروسافت نسبت به گوشی قبلی این شرکت پیشرفت کرده. حالا باید دید آیا بهبود کیفیت دوربین‌های این گوشی می‌تواند عاملی موثر در فروش گوشی‌های ویندوزی باشد یا خیر. نظر شما چیست؟

منبع: WMPoweUser

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

عیسی

۱۳۹۴/۸/۴
سلام گوشی خوبیه لومیا950ایکس ال ولی خوب اگ دقت کنید جلوش شبیه هونور هواویه واقعا زده شدم همون لومیا 1520ترجیح میدم با ارم نوکیا دمش گرم

Sina

۱۳۹۴/۷/۲۱
نه دیگه دیره. عزیزانی که به دنبال خرید ۱۵۲۰ هستید دست نگه دارید و به فکر خرید ۹۵۰ اکس ال باشید !!

علیا

۱۳۹۴/۷/۲۱
وقتی عکس ها رو به اندازه واقعی باز مینی و زوم میکنی تفاوت ها آشکار میشه. واقعن تحولی صورت گرفته.

kambiz

۱۳۹۴/۷/۲۱
من لومیا 1520 دارم خیلی ازش راضیم به همه هم پیشنهاد میکنم .

amir

۱۳۹۴/۷/۲۱
تا چند سال اینده از ان ماکروسافت خواهد شد