خانهاخبار
لیست گوشی‌ها و تبلت‌های سونی که از اندروید ۶ پشتیبانی خواهند کرد

لیست گوشی‌ها و تبلت‌های سونی که از اندروید ۶ پشتیبانی خواهند کرد

همان‌طور که احتمالا دیده‌اید Google از Android نسخه ۶؛ Marshmallow رونمایی کرد. حالا نوبت به سونی رسیده تا لیست گوشی‌هایی که از این نسخه از اندروید بهره‌ می‌برند را منتشر سازد. در این مطلب به پرسش‌هایی که در این‌باره مطرح شده است، پرداخته‌ایم.
۱۳۹۴/۷/۱۶

سونی در پاسخ به مشتریانی که به دنبال لیست دستگاه‌های این کمپانی که از مارشمالو پشتیبانی خواهند کرد، اسامی گوشی‌ها و تبلت‌های زیر را منتشر کرده که متن این پیام به صورت زیر است:

 

image

 

 

دستگاه‌های زیر را به Android 6.0, Marshmallow ارتقا خواهیم داد:

Xperia Z5، Xperia Z5 Compact، Xperia Z5 Premium،  Xperia Z4 Tablet، Xperia Z3+، Xperia Z3، Xperia Z3 Compact، Xperia Z3 Tablet Compact، Xperia Z2، Xperia Z2 Tablet، Xperia M5، Xperia C5 Ultra، Xperia M4 Aqua و Xperia C4*.

ما برای آوردن این به‌روزرسانی مهم به بیشترین تعداد دستگاه‌ها و در سریع‌ترین زمان ممکن به سختی تلاش کرده‌ایم. از قابلیت‌ها و عملکردهای جدید Sony و بهبودهایی که در تجربهٔ کاربری داده‌ایم، واقعاً هیجان‌زده هستیم و به‌زودی اطلاعات بیشتری را به اشتراک خواهیم گذاشت. پس وبلاگ و @SonyMobileNews برای تازه‌ترین خبرها، برنامهٔ زمان‌بندی و قابلیت‌ها دنبال کنید.

آیا گوشی یا تبلت سونی شما از اندروید ۶ پشتیبانی خواهد کرد؟ 

(Author: Milad Ehrampoush - credentials for MWC2016)

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

محمدرضا

۱۳۹۴/۹/۱۲
من خودم زد2دارم گوشی بسیار خوبی است من امید وارم که برای سونی زد2 اندروید 6 بیاید

محمدرضا

۱۳۹۴/۹/۱۲
سونی موبایل های هوشمند خوبی میزند اما چون از بقیه رقبا عقب هست بعضی ها شایعاتی را درباره ی گوشی های سونی می گویند

پویا

۱۳۹۴/۷/۲۸
دوست عزیز خواهشا قبل نظر دهی کمی مطالعهکنید
اولا که گوشیای sony نزدیک 2 ساله که فیلم برداری 4k را وارد گوشی هاش شده ودر xeria z5 کیفیت صفحه 4k و سنسور اثر انگشت هم داره .
اونوقت یک سوال سونی خلاقیت نداره که گوشیاش به این زیبایی . خوش دستیه یا کمپانی apple که هر دفعه فقط رنگ گوشیای را عوض میکنه شما تفاوت عمده ظاهری بین نسل اول این گوشی با نسل الان گوشی نمیبینید .
یا sumsung که بقیر از samsung s6 edg بقیه پوشیاش باهم مونمیزنن .

alireza4

۱۳۹۴/۷/۱۸
C4داخل لیست ابدیت اولیه سونی بوده ولی مشخص نیست درلیست نهایی هم جای میگیره یا نه

محسن

۱۳۹۴/۷/۱۸
دوست عزیز بلند گوی ضعیف یعنی چی. من گوشی m4 aqua دارم همین حالا حاظرم از مظر بلندی و کیفیت صدا با تمام گوشیهای بازار کل بندازم در ضمن شما تفاوت ظاهری کوشیهای سامسونگ رو از اس تا اس 6 تو دو تا خط برا من توضیح بده همینطور آیفون من که از طراحی گوشی خودم کاملا زاضی هستم و یکی از دلایل خرید گوشیم هم طراحی زیبا و چشم نوازشه