خانهاخبار
سنسور اثر انگشت در تایپ کاور سرفیس پرو ۴ فقط مخصوص بازار امریکاست

سنسور اثر انگشت در تایپ کاور سرفیس پرو ۴ فقط مخصوص بازار امریکاست

مایکروسافت در جریان معرفی سرفیس پرو 4 از نسل جدید کیبوردهای جداشونده این تبلت نیز رونمایی کرد. این کیبورد، که تایپ کاور نامیده می‌شود، در نسل جدید به سنسور تشخیص اثر انگشت نیز مجهز شده است.
۱۳۹۴/۷/۱۵

طبق گزارشی که در یکی از وب‌سایت‌ها منتشر شده، سنسور اثر انگشت فقط روی تایپ کاورهایی وجود دارد که در بازار امریکا به فروش می‌رسند.

تایپ کاور یا همان صفحه کلید جداشونده تبلت‌های سرفیس مایکروسافت از همان اولین مدل این تبلت در کنار آن به‌فروش می‌رسید. مایکروسافت شب گذشته مدل جدیدی از این تایپ کاور را همراه با سرفیس پرو ۴ معرفی کرد که به سنسور تشخیص اثر انگشت مجهز است.

حال اخباری منتشر شده که نشان می‌دهد افرادی که این تایپ کاور را خارج از خاک امریکا خریداری می‌کنند از سنسور اثر انگشت روی آن محروم‌اند. علت این موضوع هنوز مشخص نیست.

تایپ کاور سرفیس پرو ۴ نسبت به نسل قبلی این کیبوردها بهبودهای فراوانی یافته است. در کنار برخورداری از سنسور اثر انگشت، تکنولوژی به‌کاررفته در دکمه‌های آن نیز ارتقا یافته و به ترک‌پد شیشه‌ای با حساسیت و دقت بالاتر نیز مجهز شده است.

قرار گرفتن سنسور تشخیص اثر انگشت روی این تایپ کاور در راستای تحقق بخشیدن به پروژه Windows Hello بوده است. پروژه Windows Hello یکی از نوآوری‌های موجود در ویندوز 10 به شمار می‌رود که، به‌طور خلاصه، مجموعه‌ای از راه‌حل‌های بیومتریک را برای ورود یا لاگین به ویندوز در دسترس کاربر قرار می‌دهد.

 

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)