خانهاخبار
لومیاهای قدیمی از ماه دسامبر آپدیت ویندوز 10 را دریافت می‌کنند

لومیاهای قدیمی از ماه دسامبر آپدیت ویندوز 10 را دریافت می‌کنند

مایکروسافت در صفحه رسمی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی، در پاسخ به سوال کاربران مبنی بر زمان عرضه آپدیت ویندوز 10 برای لومیاهای قدیمی‌تر، اعلام کرد کاربران می‌توانند قبل از رسیدن به سال جدید میلادی منتظر دریافت به‌روزرسانی ویندوز 10 باشند.
۱۳۹۴/۷/۱۵

اکنون که مایکروسافت از پرچم‌داران جدید خود، یعنی لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ ایکس‌ال، مجهز به ویندوز ۱۰ رونمایی کرده، این سوال در ذهن دارندگان مدل‌های قبلی لومیا ایجاد شده است که گوشی آنها چه زمانی به جدیدترین نسخه ویندوز به‌روزرسانی می‌شود.

عده‌ای از کاربران در شبکه‌های اجتماعی دنبال این پاسخ گشتند و مایکروسافت هم به‌طور اتفاقی در صفحه رسمی Microsoft Lumia در فیس‌بوک پاسخ این سوال را افشا کرد. در کامنتی که مایکروسافت منتشر کرده مشخص شده که آپدیت ویندوز ۱۰ برای لومیا ۶۴۰ و ۶۴۰ ایکس‌ال در ماه دسامبر از راه می‌رسد. بدین‌ترتیب گوشی‌هایی که هم‌اکنون ویندوز ۸.۱ را اجرا می‌کنند می‌توانند از ماه دسامبر به بعد منتظر دریافت این به‌روزرسانی باشند.

همچنین شایان ذکر است که تنها لومیاهایی که حداقل از ۸ گیگابایت حافظه داخلی برخوردارند توانایی دریافت آپدیت ویندوز ۱۰ را دارند. بنابراین گوشی‌هایی نظیر لومیا ۵۳۰ شانس دریافت ویندوز ۱۰ را از دست می‌دهند.

 

image

 

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

hadi

۱۳۹۴/۷/۱۸
چرا اینقد دیر؟اه

sobhan228

۱۳۹۴/۷/۱۵
خیلی خوبه هرچی سریع تر بیاد منتظرم

hamid_zar

۱۳۹۴/۷/۱۵
من علاقمند شدید ویندوز فون هستم با اینحال امیدوارم موقعی برسه که از تمام سیستم عاملها بالاتر باشه