خانهاخبار
گوگل اپلیکیشن یوتیوب را برای آی او‌ اس بازسازی کرد

گوگل اپلیکیشن یوتیوب را برای آی او‌ اس بازسازی کرد

اپلیکیشن YouTube، که در سال‌های اول عرضه آی‌او‌اس جزو برنامه‌های پیش‌فرض نصب‌شده آن بود، از چندین سال پیش جزو پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های آی‌او‌اس شده است. برای مشاهده تغییرات این برنامه با ادامه مطلب همراه ما باشید.
۱۳۹۴/۷/۱۵

برنامه محبوب YouTube، پس از عرضه مستقل در اپ‌استور، طی چند سال اخیر با تغییراتی مواجه شده؛ اما گوگل بار دیگر دست به کار شده و این برنامه محبوب را با تغییراتی گسترده به‌صورت کامل بازسازی کرده است.

این برنامه محبوب را می‌توانید از اپ‌استور برای آی‌دیوایس خود دانلود کنید تا مشاهده کنید مردم در سراسر دنیا چه چیزهایی می‌بینند؛ از جدیدترین موزیک‌ویدئوها گرفته تا بررسی بازی‌ها، برنامه‌های سرگرم‌کننده، اخبار و... دنبال کردن کانال موردعلاقه‌تان، اشتراک‌گذاری با دوستان و مشاهده محتوای یوتیوب با هر دستگاهی از جمله ویژگی‌های این برنامه است.

حالا با طراحی جدید این برنامه می‌توانید میان ویدئوها، کانال‌های موردعلاقه و ویدئوهای پیشنهادشده این برنامه آسان‌تر و سریع‌تر گشت‌وگذار کنید. علاوه بر آن، با امکان جدید In-App Editing Tools داخل خود برنامه می‌توانید ویدئوهای جالب بسازید و همان‌جا آنها را ادیت کنید. تا پیش از این کاربران برای ادیت کردن ویدئوها مجبور بودند برنامه‌های سوم‌شخص را دانلود و نصب کنند تا به امکاناتی دست پیدا کنند نظیر ادیت، گذاشتن فیلتر، اضافه کردن موزیک به ویدئو و آپلود ویدئو در یوتیوب؛ ولی حالا تمام این امکانات مستقیما در خود یوتیوب گنجانده شده است.

 

image
 
image

  
image
    
image



       

لینک دانلود برنامه در اپ‌استور: 

image

 

منبع: iClarified

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)