خانهاخبار
اندروید بیشترین سهم را میان سیستم عامل‌های موبایل دارد

اندروید بیشترین سهم را میان سیستم عامل‌های موبایل دارد

سیستم عامل اندروید کماکان محبوب‌ترین سیستم عامل موبایل میان کاربران است. در ماه سپتامبر سهم این سیستم عامل در جهان نسبت به ماه اوت بیش از یک درصد افزایش یافته است.
۱۳۹۴/۷/۱۳

جنگ و جدال میان اندروید و آی‌اواس و تلاش برای جذب کاربران بیشتر تمامی ندارد. طبق جدیدترین آمار منتشرشده از NetMarketShare، اندروید ماه گذشته توانست فاصله‌اش را با آی‌اواس بیشتر کند. البته یکی از دلایل این امر ممکن است عدم عرضه آیفون 6 اس و 6 اس پلاس تا 25 سپتامبر باشد، زیرا در حال حاضر این گوشی‌ها در آمار ماه سپتامبر نقش کمی دارند.

بنا بر آمار ارائه‌شده از NetMarketShare، سهم اندروید در ماه گذشته به 53.54 درصد رسیده که بیش از یک درصد نسبت به ماه پیش از آن، با سهم 52.14 درصد، رشد کرده است. در ابتدای سال جاری سهم اندروید میان گوشی‌های هوشمند 47.45 درصد بود.

 

image

 

آی‌اواس در ماه سپتامبر بدترین روزهای خود را پشت سر گذاشت، طوری که به کمترین میزان خود از ماه آوریل تا آن زمان رسید. این سیستم عامل سهمی 38.58 درصدی میان گوشی‌های هوشمند دارد که نسبت به ماه قبل، با سهم 40.82 درصدی، بیش از یک درصد کاهش یافته است.

در ماه سپتامبر سهم ویندوز فون نیز با کاهش روبرو شده و از 2.60 درصد در ماه اوت به 2.48 درصد در ماه سپتامبر رسیده است. انتظار می‌رود ویندوز 10 موبایل در سه‌ماهه چهارم سال میلادی همراه با گوشی‌های جدید مایکروسافت منتشر شود و بر تعداد کاربران این سیستم عامل بیفزاید.

منبع: Phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

رحیم

۱۳۹۴/۷/۳۰
باسلام لطفا به من بگید گوشی (گلکسیs4 19500)رو به اندروید5.1.1ارتقا بدم الان 5.0.1لطفا منو راهنمایی کنید متشکرم

علي

۱۳۹۴/۷/۱۸
با سلام
سيستم عامل آی‌اواس بهتر از اندروید هستش هم سبك تر هستش هم روانتر اندرويد حجمش سنگينه

امیر

۱۳۹۴/۷/۱۶
سلام..توروخدابه من بگین چطور میتونم گوشیمو( galaxy s4 I9500)رو به اندروید5.1.1 ارتقا بدم...الان گوشیم اندروید 5.0.1 داره..
وقتی هم ازطریق آپدیت گوشی اقدام میکنم میگه آخرین ورژن برای شما نصب میباشد.......لطفا راهنمایی کنین..ممنون

rza

۱۳۹۴/۷/۱۴
منم همینطور...

hossein

۱۳۹۴/۷/۱۳
هرچی میگذره بیشتر به صحت مقاله "جهان در دوراهی استثمار و تکنولوژی" پی میبرم.