خانهاخبار
روت کنیم یا نکنیم؟ نتیجه نظرسنجی از کاربران جی‌اس‌ام

روت کنیم یا نکنیم؟ نتیجه نظرسنجی از کاربران جی‌اس‌ام

هفته گذشته نظرسنجی‌ای برگزار شد تا از خوانندگان جی‌اس‌ام بپرسیم آیا بهتر است دستگاه اندرویدی خود را روت کنیم یا خیر. اکنون نتایج این نظرسنجی مشخص شده است و در ادامه می‌توانید نظر نهایی کاربران را در این‌باره ببینید.
۱۳۹۴/۷/۱۱

در هفته‌های گذشته مجموعه مطالبی در رابطه با دلایل روت کردن یا روت نکردن دستگاه‌های اندروید منتشر کردیم و از مزایا و معایب این کار گفتیم. سپس به این نتیجه رسیدیم که اگر واقعا با دستگاه اندرویدی خود مشکلی ندارید و از آن چیز بیشتری نمی‌خواهید، بهتر است سراغ روت کردن نروید؛ اما اگر کاربر علاقه‌مند و کنجکاو اندرویدی هستید، با روت کردن دریچه جدیدی به دنیای اندروید به روی شما گشوده می‌شود.
برای ما مهم بود که نظر شما خوانندگان را هم در مورد روت کردن بدانیم؛ بنابراین در نظرسنجی‌ای که هفته پیش انجام شد، از شما پرسیدیم: آیا بهتر است دستگاه خود را روت کنیم یا خیر؟ در این مدت بیش از 1600 رای ثبت شد که می‌توانید نتیجه آن را در تصویر زیر مشاهده کنید.

 

image

 

از مجموع رای‌های داده‌شده مشخص شد نزدیک به 26 درصد کاربران از روت کردن دستگاه خود راضی‌اند، 32 درصد دلیلی برای روت کردن دستگاه خود نمی‌بینند و بیش از 35 درصد تمایل دارند دستگاهشان را برای اولین بار روت کنند. تنها کمتر از 7 درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی با روت کردن دچار مشکل شده‌اند.
اگر جزو آن دسته از کاربران اندروید هستید که مشتاقانه تمایل دارند گوشی و تبلت خود را روت کنند، باید بگویم جی‌اس‌ام قصد دارد در آینده نزدیک مجموعه مطالبی آموزشی در این رابطه منتشر کند تا با آسودگی و اطمینان بیشتری در این راه قدم بردارید. پس در روزهای آینده با ما همراه باشید.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

Arash

۱۳۹۷/۹/۲۷
سلام خسته نباشید دوستان کسی تاحالا سامسونگs8روت کرده و براش مشکلی میش اومده یانه؟

mahdipashazadeh

۱۳۹۷/۶/۲۷
کسی میدونه سامسونگg7
چطوری روت میشه

mahdipashazadeh

۱۳۹۷/۶/۲۷
گوشی من سامسونگg7
چطوری گوشیم رو روت کنم

Rip

۱۳۹۴/۷/۲۲
من همزمان از ۴ دیوایس روت شده استفاده میکنم . یک تبلت با رام liquid و دو نکسوز با رام carbon و cm11 و یک الجی با رام سیانوژن ۱۰ . تا حالا ده ها گوشی رو هم برای آشنایان و دوستان روت کردم و هیچ مشکلی هم با دیوایس های خودم و اونا هم با گوشی هاشون نداشتن . شمایی که میگی با روت کردن دچار مشکل شدن ، فقط به همین جمله بسنده نکنید ، دلیلتون رو هم بگین . اینطوری بدون دلیل حرف میزنید به تعداد رای دهندگان ستون آخر اضافه میکنید

پارسا

۱۳۹۴/۷/۱۸
متاسفانه نظرات اینجوری من زیاد می بینم. من نمی دونم بعد از روت اغلب کاربر ها چیکار می کنن که دستگاهشون کند می شه ولی تجربه من اینه:
اینجانب گوشی اس 3 خود رو روت کردم و رام cm12.1 با اندروید 5.1.1 روش نصب کردم.در حالت عادی من 30 الی 40 مگ از رمم توی سیستم عامل استوک باز بود اما الان در بد ترین حالت 200 و در بهترین حالت 495 مگ از رمم آزاده.دستگاه به شدت سریعه و بیشتر امکاناتی که توی نوت 4 داشتم مثل باز کردن چندین(نه فقط دو تا) برنامه با هم رو الان روی اس 3 که الان تقریبا 3 سالشه دارم.لگ به هیچ عنوان بعد از دو هفته مداوم استفاده کردن ندیدم و همه توانایی های اصلی گوشی رو هم حفظ کردم و با روت تعدادی از برنامه ها و سیستم ها رو طوری تغییر دادم که نتونن دسترسی های بیش از حد داشته باشن(مثلا یکی از دسترسی های بی معنا دسترسی گوگل کروم به مخاطب های من بود که هنوز درک نکردم چرا یه مرورگر همچین دسترسی نیاز داره) که این باعث می شه اطلاعت و امنیت دستگاه بنده تامین بشه.
لطفا در مورد همچین موضوعی انقدر نظر کلی ندید.به هیچ کس کمک نمی کنه.