خانهاخبار
راهنمای ویندوز فون: چطور همه عکس‌های Camera Roll را یکجا حذف کنیم؟

راهنمای ویندوز فون: چطور همه عکس‌های Camera Roll را یکجا حذف کنیم؟

آیا شما هم جزو افرادی هستید که با گوشی‌شان خیلی عکس می‌گیرند و درنهایت می‌بینید تعداد زیادی عکس بی‌استفاده حافظه گوشی‌تان را اشغال کرده است؟! امروز به شما می‌گوییم چطور از دست عکس‌های اضافی یکباره خلاص شوید.
۱۳۹۴/۷/۱۱

دوربین‌ گوشی‌های همراه هر روز بهتر از روز قبل می‌شود و کاربران هم عکس‌های بیشتری ثبت می‌کنند. برخلاف گذشته و دوران دوربین‌های آنالوگ، کاربران دیگر مجبور نیستند عکس را با دقت زیاد ثبت کنند، بلکه از هر صحنه عکسهای بیشماری می‌گیرند تا بعد از میان آنها انتخاب کنند. اما مشکلی که وجود دارد عکس‌های اضافی است که بعدا روی گوشی‌تان جا خوش می‌کنند و اغلب هم به دست فراموشی سپرده می‌شوند. تنها وقتی یاد این عکس‌ها می‌افتیم که می‌بینیم بخش زیادی از حافظه گوشی ما را اشغال کرده‌اند!

با اینکه نیازی نیست عکس‌ها تک‌تک حذف شوند، حتی انتخاب کردن تعداد زیادی عکس هم ساده نیست و باید دنبال راهی بود تا همه عکس‌ها را با هم انتخاب کرد. در ویندوز فون برای انجام دادن این کار راهی ساده پیش روی شما قرار دارد.

با ما همراه باشید تا مراحل این کار را به شما نشان دهیم.

 

image

 

وارد بخش Photos شوید.

به چپ سوایپ کنید تا آلبوم‌ها را ببینید.

آلبوم Camera Roll را لمس کنید و انگشتتان را نگه دارید.

گزینه delete content را انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید فایل‌ها حذف شوند، گزینه delete را دوباره برای تایید انتخاب کنید.

این روش در ویندوز فون 8.1 و همچنین ویندوز فون 8.0  اجرا می‌شود. تنها تفاوت در ویندوز فون 8.0 این است که به‌جای سوایپ کردن به چپ برای رسیدن به آلبوم‌ها، باید گزینه Albums را انتخاب کنید.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محسن

۱۳۹۴/۷/۱۲
سلام خانم فانی وقتبخیر.مدتیه گوشیم یه همچین اخطاری میده(متاسفانه adobe air شما متوقف شده) . میتونید راهنماییم کنید. البته عرض کنم گوشیم هاوای۷۳۰ . و چند روز پیش رسیت کرده بودم. ممنون