خانهاخبار
اپل نام تجاری AirPods را ثبت کرد

اپل نام تجاری AirPods را ثبت کرد

شرکت اپل چندی پیش نام تجاری جدید AirPods را برای خود به ثبت رساند. حالا زمزمه‌هایی از هدفون جدید این شرکت به گوش می‌رسد.
۱۳۹۴/۷/۱۲

اگر به خاطر داشته باشید، اپل در کنار آیفون 5 و در جعبه آن هدیه کوچکی برای کاربرانش قرار داد و آن چیزی نبود جز هدفون جدید این شرکت به نام EarPods که به‌نوبه خود انقلابی در زمینه طراحی و کیفیت صدای فوق‌العاده ایجاد کرد، آن هم به‌رایگان، و جایگزین هدفون‌های قدیمی این شرکت شد. این هدفون به‌صورت جداگانه نیز به قیمت اندک ۲۹ دلار به فروش می‌رسید!

image

حال به نظر می‌رسد اپل مشغول کار روی مدل بی‌سیم این هدفون محبوب است، زیرا چندی پیش مارکی تجاری با نام AirPods خریداری کرد که بسیار شبیه نام EarPods است و آن را به نام خود ثبت نمود. این نام تجاری (AirPods) را در تاریخ ۲۲ سپتامبر امسال کمپانی‌ای به نام Entertainment in Flight LLC به ثبت رسانید و پس از آن شرکت اپل خریداری‌اش کرد.

به نظر می‌رسد اپل این نام تجاری را در رابطه با ساخت هدفون جدید بی‌سیم خود خریداری کرده و ممکن است در آینده نزدیک با هدفونی مواجه شویم شبیه هدفون‌های بی‌سیم Beats؛ شرکتی که هم‌اکنون اپل آن را هم خریده و در اختیار دارد.

 

image

 

منبع : iClarified

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)