خانهاخبار
مایکروسافت شرکت فعال در عرصه بازی Havok را خریداری کرد

مایکروسافت شرکت فعال در عرصه بازی Havok را خریداری کرد

مایکروسافت، برای تکمیل ابزارهای خود برای توسعه‌دهندگان، شرکت Havok را، که در عرصه بازی شناخته‌شده است، به تابعیت خود درآورد.
۱۳۹۴/۷/۱۲

مایکروسافت به‌تازگی از معامله‌ای خبر داده است که به‌موجب آن شرکت Havok را، که پیش از این در اختیار اینتل بود، از آن خود کرده. شرکت Havok در زمینه ساخت ابزارهای بازی‌ساز شهره است. از جمله محصولات این تیم مجموعه‌ای از ابزارها و اپلیکیشن‌هاست که به توسعه‌دهندگان امکان افزودن دنیای فیزیکی نزدیک به واقعیت را به بازی‌هایشان می‌دهد. مایکروسافت اعلام کرده ابزارهای Havok را همچنان در اختیار شرکت‌های توسعه‌دهنده بازی قرار خواهد داد:

ما باورد داریم که Havok گزینه‌ای عالی برای اضافه‌شدن به جمع سایر ابزارهای مخصوص توسعه‌دهندگان، نظیر DirectX 12، ویژوال استودیو و مایکروسافت Azure است. Havok یک تامین‌کننده عالی فناوری در صنعت بازی است و به‌عنوان فیزیک‌ساز بازی یکه‌تازی می‌کند. این فرصتی است که با در اختیار گرفتن Havok تجربه‌هایی عالی در اختیار هوادارانمان بگذاریم.

Havok نخستین SDK خود را در سال ۲۰۰۰ عرضه کرد و از آن زمان ابزارهای این شرکت روی بیش از ۶۰۰ کامپیوتر، کنسول و گوشی موبایل به کار رفته است. اینتل در سال ۲۰۰۷ Havok را خریداری کرد. و حال نوبت مایکروسافت است که این شرکت را زیر پروبال خود بگیرد. مایکروسافت در توضیحات خود وارد جزئیات مالی معامله نشده است، اما گفته:

ما همچنان به نوآوری برای سود رساندن به شرکای توسعه‌دهنده ادامه می‌دهیم. بخشی از این نوآوری ساخت کامل‌ترین سرویس ابری است که آن را در بازی‌هایی نظیر Crackdown 3 به نمایش گذاشته‌ایم.

 

منبع: WindowsInsider

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)