خانهاخبار
نمونه تصاویر گرفته‌شده با دوربین نکسوس 5ایکس و نکسوس 6پی

نمونه تصاویر گرفته‌شده با دوربین نکسوس 5ایکس و نکسوس 6پی

نکسوس‌های جدید گوگل بهترین دوربینی را در اختیار دارند که دستگاه‌های برند نکسوس تاکنون به خود دیده است. در ادامه می‌توانید نمونه تصاویر رسمی گرفته‌شده با دوربین نکسوس 5ایکس و نکسوس 6پی را مشاهده کنید.
۱۳۹۴/۷/۸

شب گذشته گوگل در کنفرانسش از دو گوشی هوشمند جدید خود به نام‌های Nexus 5X و Nexus 6P پرده برداشت. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در نکسوس‌های جدید معرفی شد دوربین ارتقا یافته این دستگاه‌هاست.

 

image

 


هر دو نکسوس جدید به دوربین عقب 12.3 مگاپیکسلی و اما 6P به دوربین جلوی 8 و 5X به دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی مجهز است. اما خصوصیت بارز دوربین اصلی این گوشی‌ها اندازه بزرگ سنسور است که پیکسل‌هایی به اندازه 1.55µm دارد. این ویژگی در کنار آپارچر F/2.0 سبب می‌شود Nexus 5X و Nexus 6P در فضای کم‌نور داخلی تصاویر بهتری ثبت کنند.

 

image

 


همچنین اپلیکیشن دوربین در این گوشی‌ها سریع‌تر شده است و توانایی ضبط فیلم‌های 4K و اسلوموشن را نیز به کاربر می‌دهد (240fps برای نکسوس 6پی و 120fps برای نکسوس 5ایکس). علاوه‌ بر این در حالت عکاسی پشت سر هم (Burst Mode) امکان ساخت انیمیشن‌های GIF وجود دارد؛ شبیه آنچه اپل Live Photos می‌خواند. نکته عجیب اما حذف ویژگی تثبیت‌کننده اپتیکی تصویر (OIS) است که به کاهش اثر لرزش دست در تصاویر کمک می‌کند.
در ادامه می‌توانید نمونه تصاویر رسمی گرفته‌شده با دوربین Nexus 5X و Nexus 6P را مشاهده کنید.

 

image
image

image
image

 

image
image

image
image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

mr_maktabi

۱۳۹۴/۷/۸
الان این عکسا مال کدوم گوشیه؟

alireza

۱۳۹۴/۷/۸
عجب دوربینی داره. ایول