خانهاخبار
نسل جدید HTC One‌ روز 28 مهرماه معرفی می‌شود

نسل جدید HTC One‌ روز 28 مهرماه معرفی می‌شود

شرکت HTC روز 28 مهرماه از تلفن همراه جدیدی رونمایی می‌کند. خبر را این کمپانی رسما تایید کرده و به نظر می‌رسد شاهد معرفی دستگاهی قدرتمند از تایوانی‌ها خواهیم بود.
۱۳۹۴/۷/۹

اخیرا شایعات مختلفی درباره شرکت اچ‌تی‌سی به گوش می‌رسید؛ از لو رفتن فهرست‌های مختلف برای آپدیت‌های نرم‌افزاری گرفته تا وضعیت نامشخص برنامه‌های آینده. اما به نظر می‌رسد تایوانی‌ها می‌خواهند از هیجان مراسم اخیر گوگل استفاده کنند و احتمال موفقیت محصولاتشان را افزایش دهند؛ بنابراین زود دست‌به‌کار شدند و تاریخ نزدیکی برای معرفی دستگاه تازه‌شان انتخاب کردند.

 

image

 

به همین منظور 28 مهرماه مراسمی برگزار می‌شود تا با آخرین عضو سری HTC One آشنا شویم. نکته جالب برگزاری مجازی این مراسم است و البته شعاری که این شرکت برایش انتخاب کرده. تایوانی‌ها جمله «با مارشمالو از HTC آشنا شوید» را برای این رویداد برگزیده‌اند؛ شعاری که نشانه به‌کارگیری آخرین نسخه اندروید برای محصول جدید HTC است.

می‌توانید مراسم مزبور را از این لینک به‌راحتی دنبال کنید. همچنین این شرکت برای بازار بومی‌اش در تایوان دستگاه جدیدی معرفی کرده که نسخه ویژه‌ای از +M9 است. شایعات از شباهت این مدل به آیفون 6 و آیفون 6اس سخن می‌گویند. با این حال باید منتظر بمانیم تا در چند هفته آتی محصولات تازه HTC به بازار بیایند؛ شرکتی که شاید به‌کمک اندروید مارشمالو بتواند وضعیت فروش خود را کمی بهبود ببخشد.

 

منبع: TheVerge

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

HTC

۱۳۹۴/۷/۱۳
شما قبل خرید باید سری های گوشی رو بررسی کنی بعد بخری در ضمن داغ کردن گوشی یه چیز کاملا طبیعیه مخصوصا 8 هسته ای ها

راد

۱۳۹۴/۷/۱۱
بازم که گفتی شباهتش به آیفون که!!!!! عمو جون کلا طراحی این مدلی واس ما بوده آیفون باید دستگاه فتوکپی تولید کنه

Amin

۱۳۹۴/۷/۹
سامسونگ معمولی کر 2 داشتم یکسال بدون هیچ مشکلی کار میکرد به اصرار دوستی متاسفانه اچ تی سی دیزایر گرفتم و بعد از دو ماه دایم ریست میشه داغ میشه لگ داره واقعا از این برند زده شدم ...