خانهاخبار
گوگل نکسوس 6پی را رسما معرفی کرد

گوگل نکسوس 6پی را رسما معرفی کرد

بالاخره گوگل فبلت جدید خود یعنی Nexus 6P را معرفی کرد. این محصول، که پیش‌تر نیز مشخصاتش لو رفته بود، امشب به طور رسمی معرفی شد و در این مطلب با آن آشنا خواهید شد.
۱۳۹۴/۷/۷

مراسم معرفی محصولات جدید گوگل در حال برگزاری است و شما می‌توانید از طریق وبلاگ‌نویسی زنده GSM آن را دنبال کنید. اولین محصولی که در این مراسم معرفی شد نکسوس ۶ بعدی با نام کامل Nexus 6P است.

تقریبا تمام مشخصات این محصول پیش‌تر لو رفته بود و حال مهر تاییدی بر آن موارد گفته‌شده خورده است. این محصول ساخت شرکت هوآوی است و از بدنه یکپارچه فلزی با ضخامت تنها ۷.۳ میلی‌متر برخوردار است.

 


image

 

نمایشگر فبلت نکسوس ۶پی ۵.۷ اینچ با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است و از پنل AMOLED بهره می‌برد. در طراحی جدید نکسوس تازه از راه رسیده شاهد ۲ اسپیکر جلو دستگاه هستیم. ابعاد این محصول ۱۵۹.۴ در ۷۷.۸ میلی‌متر با ضخامت ۷.۳ میلی‌متر است که، به‌دلیل استفاده از اسپیکرهای روبرو، کمی کشیده‌تر از آیفون ۶پلاس شده است. 

دوربین این محصول ۱۲.۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است که فلاش دوگانه آن را همراهی می‌کند. همچنین امکان فیلم‌برداری ۲۱۶۰پی به وسیله این دوربین فراهم است. دوربین سلفی نیز ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است که رقم قابل توجهی محسوب می‌شود. 


image

 

۶پی با باتری قدرتمند ۳۴۵۰ میلی‌آمپری عرضه می‌شود که، به‌لطف ویژگی Doze در اندروید مارشمالو، عمر بسیار خوبی دارد. همچنین نکسوس ۶پی از درگاه USB-C بهره می‌برد که از قابلیت شارژ سریع (۱۰ دقیقه شارژ برای ۷ ساعت استفاده) برخوردار است.

 

image

 

فبلت نکسوس جدید چیپ اسنپدراگون ۸۱۰ دارد که ۳ گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند. این محصول از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کند، ولی این بار گوگل اقدام به عرضه نسخه ۱۲۸ گیگابایتی تلفن هوشمند خود کرده است. البته دو حجم ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی نیز موجودند.

image

 

اما برسیم به قیمت. طبق اعلام گوگل، این محصول با قیمت حداقل ۵۰۰ دلار برای نسخه ۳۲ گیگابایتی عرضه می‌شود. نسخه های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی نیز به‌ترتیب ۵۵۰ و ۶۵۰ دلار قیمت دارند. 

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

amir sasa

۱۳۹۴/۷/۱۳
akhe y parchamdar bas injori bashe
p8 k chan mah pish dar omad az in behtare
vaghan vasse google motassefam

bahador

۱۳۹۴/۷/۸
32گیگ ب قیمت ما 1.950.000