خانهاخبار
بروز مشکل گرم شدن آیفون 6اس و از کار افتادن فلاش برای برخی کاربران

بروز مشکل گرم شدن آیفون 6اس و از کار افتادن فلاش برای برخی کاربران

چند روز بیشتر از عرضه عمومی آیفون 6اس نگذشته است که نخستین گلایه‌ها از این گوشی رسانه‌ای شده. عده‌ای از کاربران ادعا می‌کنند آیفونشان بدون هیچ دلیلی گرم می‌شود و به دنبال آن فلاش دوربین هم از کار می‌افتد.
۱۳۹۴/۷/۶

در شرایطی که بسیاری از افراد شیفته قابلیت‌های جدید آیفون ۶اس و ۶اس پلاس شده‌اند و خود را مشغول کشف و کار با آنها کرده‌اند، نخستین گزارش‌ها از مشکلات پرچم‌داران اپل به گوش می‌رسد. به‌تازگی بحثی در وبسایت Reddit شکل گرفته است که در آن کاربران از مشکل گرم شدن آیفون ۶اس و از کار افتادن فلاش دوربین تا زمان سرد شدن دستگاه گلایه می‌کنند. اشکال کار اینجاست که این موضوع در کاربری عادی رخ می‌دهد و بدون این که دستگاه تحت فشار پردازشی قرار بگیرد. از این رو برای کاربران عجیب است که چه چیزی باعث می‌شود آیفون ۶اس بدون هیچ پردازش سنگینی داغ شود. وقتی کاربران می‌خواهند از فلاش دوربین آیفون داغ‌شده خود استفاده کنند، پیغامی نمایش داده می‌شود که می‌گوید:

.The iPhone needs to cool down before you can use the flash

پیش از آن که بتوانید از فلاش استفاده کنید، آیفون باید خنک شود.

 

image

 

 

این بحث‌ها به دنبال انتشار چندین گزارش اوج گرفتند که مدعی بودند آیفون ۶اس هنگام استفاده به‌مراتب بیش از مدل‌های قبلی گرم می‌شود. آیفون‌های قبلی در دمای ۳۲ درجه سانتی‌گراد کار می‌کردند، اما این دما در آیفون ۶اس به ۳۸ درجه نیز می‌رسد.

آیا این مشکل همه‌گیر است یا فقط مدل‌های خاصی مشکل دارند؟ فعلا  اطلاعات بیشتری در دست نیست که در مورد گسترش این مشکل بتوان اظهارنظر کرد؛ اما به‌هرحال کاربرانی که آی‌دیوایسشان به این مشکل دچار است انتظار دارند اپل در آینده نزدیک موضوع را بررسی کند و راه‌حلی پیش پای آنها بگذارد.

 

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (32 نظر)

مهدی مستانی

۱۳۹۶/۹/۲۷
والا حقیقت داره گوشی من دیشب دوربینش اینجوری شد اصلا داغ هم نکرده بود

ali

۱۳۹۴/۷/۱۳
نباید وقتی به شارژه باهاش کار کردچون ده ثانیه گرم میشه ولی درکل معرکه است دوربینش سرعتش کیفیتش

rafi_sl

۱۳۹۴/۷/۱۲
امیر بیخی بزار این سیب تو حال خودش باشه کرم تو شکمش جا شه خخخخ

rafi_sl

۱۳۹۴/۷/۱۲
همون اس4 حداقل تو جیب خم نمیشد برو عمو

rafi_sl

۱۳۹۴/۷/۱۲
ممد حسین من پول دوتاشم دارم ولی ارزش خریدن نداره جاش اس6 ادج پلاس و نوت5 گرفتم