خانهاخبار
کمک‌هزینه 120 دلاری سامسونگ برای خرید گلکسی اس6 و گلکسی نوت 5

کمک‌هزینه 120 دلاری سامسونگ برای خرید گلکسی اس6 و گلکسی نوت 5

سامسونگ برای آنکه تقاضا برای گجت‌هایش را بالا نگه دارد، دست به اقدامات مختلفی زده است: از پایین آوردن قیمت گرفته تا پرداخت هزینه ماهانه به اپراتور از طرف شما!
۱۳۹۴/۷/۵

با وجود این که سامسونگ امسال بهترین گوشی‌های هوشمندی را که ساخته بود روانه بازار کرد، باز هم برای راضی‌کردن کاربران به خرید دستگاه‌هایی نظیر Galaxy S6 و Note 5 با چالش‌هایی روبرو شده است. برای مثال، تنها چند ماه پس از عرضه گوشی‌های گلکسی اس۶ و اس۶ اج، سامسونگ قیمت پرچم‌داران خود را کاهش داد تا کاربران تمایل بیشتری به خرید آنها پیدا کنند. در ادامه این اقدامات، سامسونگ به‌تازگی برنامه‌ای در خاک امریکا به راه انداخته است که سعی می‌کند کاربران را به سوی گوشی‌های خود جذب کند.

در این برنامه اگر یکی از دستگاه‌های گلکسی اس۶، اس۶ اج، اس۶ اج پلاس یا نوت ۵ را به شکل قراردادی از اپراتورها خریداری کنید، سامسونگ هزینه ماهانه‌ای را متقبل می‌شود که شما باید پرداخت کنید! این بدان معناست که در کل ۱۲۰ دلار کمک‌هزینه در خرید هر یک از دستگاه‌های ذکرشده پرداخت می‌شود. هرچند این برنامه در خاک امریکا در جریان است، تمام اپراتورهای امریکایی طرف قرارداد سامسونگ نیستند. کاربران برای استفاده از این فرصت تا نهم اکتبر فرصت دارند و پس از خرید گجتشان تحت این برنامه و به‌منظور دریافت پرداخت ماهانه باید قراردادشان را با سامسونگ نیز تکمیل کنند.

 

image

 

سامسونگ در تلاش است شرایط را برای کسانی که آیفون ۴اس یا مدل‌های بالاتری دارند از آنچه هست نیز شیرین‌تر کند! اگر گوشی آیفون خود را در وبسایت این برنامه ثبت کنید و هنگام دریافت گوشی سامسونگتان از اپراتور آن را تحویل دهید، یک گیفت کارت ۱۰۰ دلاری گوگل پلی دریافت می‌کنید! برای اطلاع از جزئیات این برنامه می‌توانید به وبسایت سامسونگ در این آدرس مراجعه کنید.

 

منبع: TheVerge

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

Arshia

۱۳۹۵/۷/۲۲
اوخ اوخ سامي بدو عقب نموني
من خودم عشق سامي بودم و با وجود تمام كم كاري نرم و افزاري و پشتيباني افتضاحش تو اس٥ بازم خواستم نوت٧ بخرم ك خدا رحم كرد بهم و أيفون ٦اس تو دلم انداخت الانم ب شدت راضيم ازش.
فقط ي ربع با ايفون كار كنين قسم ميخورم سمت هيچ برند ديگه اي نميرين
يا خدا

armanbs

۱۳۹۴/۸/۱۱
سامسونگ هیچ وقت به گدایی نمیوفته تنها بازاری که هنوز توش نفوذ کافی نداره بازار آمریکاست که داره تلاشش رو میکنه،طبیعیه

نیما

۱۳۹۴/۷/۲۷
فک کنم به عینک نیاز داری دوست عزیز یا کلا خود درگیری داری اخه یکی بگه کجای اس6 پلاستیکیه...یکم واقع بین باشید بد نیست

وحید

۱۳۹۴/۷/۱۳
اپل که سامسونگ را بابت ساخت گوشی با صفحه نمایش بزرگ نوت مسخره می کرد بعد چند سال نازه فهمید که سامسونگ چه آینده نگری کرده بود و محصولی را برای اولین بار تولید کرد و بعد از اون دیگر برندها هم شروع به ساخن کردند و اپل دید که دیگه وضع خرابه و داره عقب میمونه.

alireza4

۱۳۹۴/۷/۷
باحسن موفقم