خانهاخبار
آیفون 6اس تا یک ساعت زیر آب دوام می‌آورد!

آیفون 6اس تا یک ساعت زیر آب دوام می‌آورد!

روز پیش یکی از دارندگان آیفون جدید 6اس ویدئوی جالبی در اینترنت منتشر کرد. او آیفون 6اس خود را داخل آب می‌اندازد و در کمال تعجب هیچ مشکلی در کارکرد آیفون ایجاد نمی‌شود! در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
۱۳۹۴/۷/۵

هر سال پس از معرفی آیفون جدید و تنها چند روز پس از عرضه آن به بازارهای جهانی شاهد تست‌های عجیب‌وغریب افراد مختلف هستیم؛ آزمایش‌هایی از قبیل آتش زدن، پرتاب گوشی به زمین، غوطه‌ور کردن در آب، شلیک گلوله به آن و… روز گذشته هم شخصی به نام Zach Straley ویدئویی منتشر کرده که نشان می‌دهد دو آیفون جدید ۶اس و ۶اس پلاس را در کاسه‌ای از آب انداخته است. همان‌طور که در ویدئو می‌توانید ببینید، در کمال ناباوری هر دو آیفون پس از گذشت یک ساعت به‌خوبی کار می‌کنند! نکته جالب‌تر این است که پورت‌های هدفون جک و لایتنینگ نیز به‌خوبی عملکردشان را ادامه می‌دهند.

 

image


 

هرچند این آیفون‌ها وارد عمق ناچیزی از آب شدند، این میزان مقاومت در برابر نفوذ آب توجه خیلی‌ها را جلب می‌کند که به این قبیل مسایل حساسیت نشان می‌دهند. اپل هم می‌توانست، مانند کمپانی‌های دیگر، این قابلیت مهم آیفون ۶اس را رسما اعلام کند و روی آن بیشتر مانور دهد، ولی این شرکت شماره ۱ ایالات متحده این کار را به‌دلیل سیاست‌های خاصش انجام نداد. نظر شما چیست؟

 

 

منبع : iClarified

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

محمدجواد

۱۳۹۴/۷/۹
دوست عزیز گلکسی هنگ5 گواهینامه ضد اب و گرد و غبار داره و یه گوشی ضد اب هست اما آیفون6اس و آیفون 6اس پلاس ضد اب نیست

Mehran-Classic

۱۳۹۴/۷/۹
درسته که همون لحظه کار میکرد اما بعد از 7 - 8 ساعت شک نکنید که جان به جان آفرین تسلیم میکنه... .

احسان

۱۳۹۴/۷/۶
دیگه بدتر از تست مقاومت در برابر گلوله که نیست!!
تست گلوله روی آیفون 5 اس که یادتونه؟!

مهدی

۱۳۹۴/۷/۶
از هایدروفوبیک فیلم استفاده کرده اپل و ضد آب هم شده به هر حال در حدی که باید باشه. یعنی در هر صورت هم این تست نشون میده اگه این گوشی از دستت بیافته تو آب مشکلی پیش نمی یاد. مهم اینه. نه که بری باهاش غواصی که بگی ضد آبه! مثل سامسونگ و سونی این مورد رو هم تو بوق کرنا نکرد که تبلیغات کنه!

hossein

۱۳۹۴/۷/۵
(اخه کی میاد دوتا! ایفون نو باز کنه و باهاش همچین کاری کنه؟! )
اخه کی میاد دوتا ایفون نو باز کنه و باهاش تست سقوط انجام بده؟!
اخه کی میاد دوتا ایفون نو باز کنه و بهش با اسلحه شلیک کنه؟!
اخه کی میاد دوتا ایفون نو باز کنه و ...