خانهاخبار
سامسونگ همچنان پرفروش‌ترین تولیدکننده تلفن همراه در جهان است

سامسونگ همچنان پرفروش‌ترین تولیدکننده تلفن همراه در جهان است

آمار منتشرشده از فروش گوشی‌های تلفن همراه نشان می‌دهد شرکت سامسونگ توانسته برتری خود را از نظر فروش گوشی‌های موبایل و هوشمند در جهان حفظ کند و بالاتر از اپل و سایر شرکت‌های تولیدکننده قرار بگیرد.
۱۳۹۴/۷/۴

شرکت کره‌ای سامسونگ در صدر جدول فروش گوشی‌های موبایل و هوشمند جهان قرار گرفت. این شرکت توانست در سه‌ماهه دوم سال 2015 سهمی 19 درصدی از فروش گوشی‌های موبایل را از آن خود کند، درحالی‌که اپل تنها موفق شد 10 درصد از فروش جهانی را کسب کند.
سامسونگ در آسیا، اروپا، امریکای لاتین و خاورمیانه به‌ترتیب با کسب 13، 31، 24 و 25 درصد از فروش کل گوشی‌های موبایل در رده اول پرفروش‌ترین شرکت‌های تولیدکننده قرار گرفت، اما اپل در آسیا و اروپا با 8 و 14 درصد در مقام دوم و در امریکای جنوبی با کسب سهم 24 درصد فروش (پس از آلکاتل) به مقاوم سوم تنزل پیدا کرد. جالب توجه است که در فهرست شرکت‌های پرفروش در خاورمیانه نامی از شرکت اپل دیده نمی‌شود.

 

image

 


در آمار منتشرشده فروش جهانی گوشی‌های هوشمند باز هم سامسونگ با 21 درصد توانسته است اپل را با 14 درصد شکست دهد. سهم این شرکت‌ نامدار کره‌ای از فروش گوشی‌های هوشمند در اروپا، آسیا، امریکای لاتین و خاورمیانه بیشتر از اپل و سایر تولیدکنندگان بوده است.
اما علی‌رغم پیروزی سامسونگ در اکثر بازارهای جهانی، این شرکت هنوز نتوانسته در امریکای شمالی اپل را از صدر جدول پایین بکشد. اپل در خانه خود، چه از نظر فروش کل گوشی‌های موبایل و چه گوشی‌های هوشمند به‌ترتیب با کسب 34 و 31 درصد، بالاتر از سامسونگ جای گرفته است.

image

 


سامسونگ به‌تازگی اعلام کرده اگرچه موفق شده سهم بزرگی از بازار جهانی در اختیار بگیرد، کاربران در ذهن خود از اپل تصور بهتری دارند و همین امر موجب شده این شرکت در میدان رقابت باقی بماند. اما به نظر می‌رسد اپل، به‌جای اینکه نگران سامسونگ باشد، باید فکری به حال پیشرفت سریع هوآوی بکند! هوآوی در سه‌ماهه دوم 2015 با جاه‌طلبی زیاد خودش را به مقاوم سوم رسانده و حال منتظر فرصتی برای تصاحب جایگاه اپل است.

منبع: Sammobile

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

مهرداد

۱۳۹۶/۶/۵
واقعاسامسونگ ازهرلچطاظ اوله

shahdad

۱۳۹۴/۷/۱۲
جالبه برید لایکاتونو ببینید بعد میفه مید سامسونگ پر ترفداره یا آیفون سامسونگ مثل پرسپلیس خودمونه ببره ببازه بازم محبوبه

Mehran-Classic

۱۳۹۴/۷/۱۲
Just SONY,
Because :
SONY make.believe

mj

۱۳۹۴/۷/۶
واقعا متاسفم که ملاک انتخاب برا عده ای شده فراوانی و کم بودن و خاص بودن.آدم تاسف می خوره برای طرز فکر و نحوه انتخاب.دوست عزیز برو الکاتل هیرو بگیر قول میدم از همه خاص تر میشی و دست هیچکس دیگه هم نمیبینی.وقتی محصولی فروش بیشتر داره مخاطب بیشتر داره پس ادمای بیشتریو راضی کرده .والا اگه بد بود دنبالش نمیرفتن.اونکه میره بقول خودت فله ای میاره حتما میدونه انقدر خوبه که فروش میره.اقای خاص)))).درضمن نمیدونم چند وقته دور از تکنولوژی هستی که نمیدونی سامسونگ پلاستیکی نیس.

yh

۱۳۹۴/۷/۵
بهتره عوض خیال بافی بگی جواب گو هست یا نه ... هر کسی که این جا یکی از بونجولای سامی رو بهش انداختن بیاد اینجا توضیح بده آیا مشکلی داشتین که خود کمپانی براتون حلش کنه؟شاید اینجوری این دوستمون که اینجا توهم سامی پلاستیکی دارند روشن بشن
عوض مسابقه دادن واسه 1 در صد و 21 درصد و افتخار به عضو فله ایی بودن کمپانی سامسونگ بهتره به فکر خاص بودن و کیفیت باشی....
داشتن سامی سخت نیست ... چون 24 ساعته داره تبلیغ میکنه . تو هر مغازه ایی هم بری با گونی خریدن و ریختن تو مغازه ... ولی اچ تی سی داشتن کار هر کسی نیست...