خانهاخبار
بلک بری ونیز همچنان لو می‌رود!

بلک بری ونیز همچنان لو می‌رود!

دیگر اغلب طرفداران بلک‌بری به‌خوبی می‌دانند که این شرکت در حال تولید موبایل اندرویدی است. مشخصات، رندرها و تصاویر متعددی از این محصول لو رفته و به نظر می‌رسد این روند تمامی هم ندارد. به‌تازگی عکس‌های تازه‌ای از این تلفن هوشمند در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که به‌خوبی فرم طراحی محصول جدید کمپانی کانادایی را نشان می‌دهد.
۱۳۹۴/۶/۳۰

شاه‌توت سیاه دنیای اسمارت‌فون‌ها راه موفقیت را در سرزمین حاصلخیز اندروید جستجو می‌کند. به همین دلیل این شرکت به فکر ساخت تلفن هوشمند مبتنی بر این سیستم عامل افتاده و بلک‌بری ونیز نخستین تلاش‌ آنها در این عرصه به شمار می‌آید. پیش‌تر تصاویری با کیفیت خوب از این محصول لو رفته بود و اکنون هم عکس‌های جدید لورفته از این دستگاه دید تقریبا خوبی به ما می‌دهد، هرچند نمی‌توانیم از نمایشگر 5.4 اینچی آن چندان مطمئن باشیم.

 

image

 

همچنین به نظر می‌رسد بلک‌بری تصمیم گرفته از نسخه وانیلی اندروید برای این موبایل بهره بگیرد و آن را به شورت‌کات‌ها و نرم‌افزارهای بومی خودش هم متصل کند. صفحه کلید این تلفن هوشمند نیز به چند شورت‌کات مخصوص مجهز شده است. ضمنا گزارش‌ شده که هنگام بوت شدن دستگاه، نماد معروف اندروید سپری در دست و حالتی دفاعی به خودش می‌گیرد! تلاشی سمبلیک از کانادایی‌ها برای آنکه به مشتریان نشان دهند امنیت برای این کمپانی اهمیت بسیار دارد.

احتمالا موبایل ونیز با چیپست 808 اسنپدراگون، 3 گیگابایت رم و دوربین 18 مگاپیکسلی عرضه می‌شود. بلک‌بری همچنان در حال اجرای بهینه‌سازی‌های مخصوص امنیتی برای این محصول است و احتمالا دو ماه دیگر شاهد معرفی رسمی‌اش خواهیم بود؛ هرچند با روند فعلی به نظر می‌رسد قبل از معرفی نهایی، تمام مشخصات فنی و ظاهری دستگاه به‌کلی لو رفته باشد و کانادایی‌ها مورد خاصی برای شگفت‌زده کردن طرفدارانشان نداشته باشند.

منبع: androidauthority

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)