خانهاخبار
استفاده از منیزیوم به‌جای آلومینیوم در ساخت بدنه گلسی اس7

استفاده از منیزیوم به‌جای آلومینیوم در ساخت بدنه گلسی اس7

سامسونگ با دست کشیدن از پلاستیک در ساخت بدنه پرچم‌داران خود توانست انتظارات زیادی را برآورده سازد. اما به نظر می‌رسد این شرکت همچنان سعی می‌کند جنس بدنه محصولاتش را بهتر کند، زیرا قرار است پرچم‌دار سال آینده خود را، به جای آلومینیوم، از جنس منیزیوم بسازد.
۱۳۹۴/۶/۳۰

سامسونگ پس از عرضه چندین و چند پرچم‌دار مختلف با بدنه پلاستیکی، سرانجام تصمیم گرفت رویه‌اش را تغییر دهد و در ساخت محصولات خود به استفاده از فلز روی آورد. گلکسی اس6 لقب اولین پرچم‌دار سامسونگ را به خود اختصاص داد که در بدنه آن از فلز استفاده شده است. در گلکسی نوت5 نیز این اتفاق تکرار شد تا حس خوب یک گوشی باکیفیت رضایت کاربران را کاملا جلب کند.

 

image

 


اما به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای قصد دارد دوباره در جنس بدنه پرچم‌دار خود تغییراتی ایجاد کند. گفته می‌شود سامسونگ تصمیم گرفته ترکیب آلومینیوم و شیشه را از بدنه گلکسی اس7 کنار بگذارد و به‌جای آن از عنصر منیزیوم استفاده کند. دلیل این کار ممکن است این باشد که منیزیوم 2.8 برابر قوی‌تر و 65 درصد سبک‌تر از عنصر آلومینیوم است و همچنین زیر فشارهای پردازشی کمتر داغ می‌شود. سامسونگ با این کار، بدون نگرانی از سنگین شدن دستگاه، می‌تواند بدنه گلکسی اس7 خود را به‌صورت تمام‌فلزی بسازد و مطمئن باشد این گوشی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

منبع: nextpowerup

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

ali

۱۳۹۴/۷/۳
لطفا هر چه زودتر مشخصاتشو بذاريد

امیر

۱۳۹۴/۷/۳
یعنی به نظر تو گلکسی اس 2 با اس 6 فرق نداره؟

مسعود

۱۳۹۴/۷/۱
تو كه جوكت بهتر بود..اگه بخوايم به آمار و ارقام توجه كنيم كه سامسونگ با پردازنده فلان هسته اى ودوربين مگاپيكسل بالا و صفحه نكايش فلان ميليون رنگ وفلان و فلان بالا و اينا بايد بهترين محصولات رو ميزد در صورتى كه بسيارى از كمپانى ها با محصولات واقعى و بهينه بهترين فروش رو دارند..إدم بايد بر اساس تجربه قضاوت كنه نا ارقام ..فيلسوف

كامران

۱۳۹۴/۷/۱
آخ كه گل گفتى فقط دنبال سود بيشتر بدون هيچ پيشرفتى

ddddd

۱۳۹۴/۶/۳۰
اوفففففففففففففففففففففففف