خانهاخبار
معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: Evernote

معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: Evernote

سازماندهی کارها در دنیای امروز بسیار سخت است. نظم و برنامه‌ریزی فاکتورهایی است که انسان امروزی بسیار به آنها اهمیت می‌دهد. اما این حجم اطلاعات و کارها را چگونه سازماندهی کنیم؟ با جی‌اس‌ام همراه باشید تا پاسخ این معما را بیابید.
۱۳۹۴/۶/۲۹

image

 

«این حجم اطلاعات و کارها را چگونه سازماندهی کنیم؟!» این سوال پاسخ‌های متعدد دارد، اما در این مطلب سعی می‌کنیم بهترین راه‌حل را ارائه دهیم. «اورنوت» پاسخ این سوال است. با این برنامه به‌راحتی قادرید زندگی‌تان را سازماندهی کنید و با توجه به خاصیت چند پلتفرمی آن می‌توانید همه‌جا به آن دسترسی داشته باشید.
اما باید خاطر نشان کرد اورنوت در حال حاضر تنها یک سرویس نوت‌برداری نیست و فراتر از آن است؛ ابزاری برای نوشتن، همکاری کردن و تحقیق.

 

image

 

طراحی

اورنوت اپلیکیشن‌های موبایل خود را به‌زیبایی طراحی کرده است. رنگ سبز، که امضای اورنوت است، حس خوبی به کاربر می‌دهد. البته می‌توانید رنگ را از سبز به تم‌های روشن یا تیره تغییر دهید و اگر هم هزینه کنید و اشتراک پرمیوم بگیرید، می‌توانید از تصاویر پشت‌صفحه شخصی استفاده کنید. اما در اپلیکیشن اندروید رنگ سفید بر سبز غالب است و بیشتر فضا به رنگ سفید اختصاص داده شده.

 

image

 

بهتر بود دکمه‌های اپلیکیشن کمی بزرگ‌تر بود، چراکه دکمه‌های کوچک باعث سردرگمی می‌شود. به نظر می‌رسد طراحی اپلیکیشن اندرویدی اورنوت بسیار بهتر از اپلیکیشن آی‌اواس آن است.

 

ویژگی‌ها

مرور کنید، نوت‌های بیشتر بسازید و همه را همگام سازید

 

image
   
image


اپلیکیشن اورنوت برای خواندن نوشته‌هایی بسیار مناسب است که پیش‌تر ایجاد کرده‌اید. راه‌های مختلفی برای ایجاد و جمع‌آوری نوت‌ها وجود دارد که دفترچه (Notebook) نامیده می‌شوند. با انتخاب دکمه به‌علاوه (+) می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن ساخت نوت جدیدی را آغاز کنید و فرمت دلخواهتان را روی آن پیاده کنید.

 

image


نوت‌ها می‌توانند شامل متن، عکس، صفحات وب، صدا، یادآور و حتی فایل‌های ضمیمه باشند. البته اپلیکیشن اندروید به شما اجازه می‌دهد نوت‌های دست‌نویس نیز ایجاد کنید. در متن می‌توانید از انگشت یا استایلوس برای دست‌نویسی یا طراحی استفاده کنید. توانایی‌های دفترچه‌ها به همین‌جا ختم نمی‌شود. با کمک ویژگی‌های دوست‌داشتنی اورنوت می‌توانید در طول متن لیست‌های عددی یا غیرعددی ایجاد کنید، فرمت قلم را تغییر دهید (ایتالیک، بولد، معمولی و...) و متن را برجسته کنید. همچنین می‌توانید تصاویر و ویدئوهایی به متن اضافه کنید. البته سایر فرمت‌های فایلی را نیز می‌توان به متن ضمیمه کرد.

 

image


اپلیکیشن آی‌او‌اس اورنوت امکانات بیشتری نسبت به اپلیکیشن اندرویدی‌اش دارد. در آی‌اواس می‌توان روی عکس و پی‌دی‌اف از ابزار‌های یادداشت مانند اضافه کردن متن به آن، پیکان، برجسته‌سازی و پرچم زدن استفاده کرد. متاسفانه برای بهره بردن از چنین ویژگی‌هایی در اندروید باید اپلیکیشن اسکیچ (Skitch) اورنوت را نصب کنید.

 

image


اپلیکیشن‌های اورنوت نمی‌توانند بریده‌های مطالب وب را به‌طور مستقیم ایجاد کنند. برای این کار باید از وب کلیپر (Web Clipper) استفاده کرد که برای تمام مرورگر‌های شناخته‌شده موجود است و می‌تواند صفحه وب را به‌طور کامل دریافت کند. البته اورنوت ویژگی‌هایی نیز برای کارمندان و کمپانی‌ها دارد که از توضیح آنها در اینجا صرف‌نظر کرده‌ایم.

دانلود اورنوت برای آی‌او‌اس

دانلود اورنوت برای ویندوز فون

دانلود اورنوت از گوگل پلی استور

دانلود اورنوت از کافه بازار

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

حیات الله

۱۳۹۷/۶/۲۳
سلام این برنامه واقعا عالی استه واقعا عالی آفرین به کسی که چنین برنامه را ساخته و در اختیار دیگران گذاشته

هادی

۱۳۹۵/۸/۷
عالیه این اپ . کلی کارا رو راحت میکنه . اما کاش در مورد خرید امکانات جانبی مثل پریمیوم هم اطلاعاتی بدید. من یکی دو ساله دارم استفاده میکنم و بهترین امکانش رو قابلیت همگام سازی با ایمیل میدونم . طریقه خرید پریمیوم رو توضیح بدید ممنون میشم

SiaVaSh

۱۳۹۴/۶/۳۰
این برنامه نسخه بلک بری هم داره که اونو هم میتونستید ارزیابی کنید

behdad

۱۳۹۴/۶/۳۰
من الان نزدیک 8 ماهه که ازین نرم افزار استفاده میکنم و باید بگم عالیه

امین

۱۳۹۴/۶/۲۹
ممنون از معرفی و وتوضیح این اپلیکیشن مفید